Driver (voor WLAN,vista) branden op xp pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die "vga-dinges" moet ook, is je beeldscherm-adapter.

Maar als eerste moeten de zgn. chipset-drivers gedaan worden, anders gaan de andere drivers niet (goed) werken

ok, en waar vind ik die dan, en hoe weet ik of ze al niet werken of niet. ben altijd zo bang dat als ik m naar de winkel breng dat ze hem nog kapotter trugggevn

Voor 49,- euro totaal ben je klaar en no-cure-no-pay.
Ik doe dit voor mijn werk, als zelfstandige zeg maar, kijk maar op mijn site:

www.pcmonitor.nl (daar staat nog dat ik in Den Haag zit, maar ben pas naar Delft verhuisd)

Voor 49,- euro totaal ben je klaar en no-cure-no-pay.
Ik doe dit voor mijn werk, als zelfstandige zeg maar, kijk maar op mijn site:

www.pcmonitor.nl (daar staat nog dat ik in Den Haag zit, maar ben pas naar Delft verhuisd)

Kan ik het niet zelf proberen? niet voor iets maa is het echt pluis enzoekwerrk

Wanneer je er op je gemak de tijd voor neemt kun je het zelf ook natuurlijk.
Maar dan moet je wel beschikken over een pc waarmee je op internet kunt en een usb stick of de mogelijkheid om cd te branden

Kan ik het niet zelf proberen? niet voor iets maa is het echt pluis enzoekwerrk

maar ja dit vond ik al moeilijk. moet alleen even wachten tot mijn salaris is gestort enz enz, neem aan dat je gegevens op de site staan wel erg zeg had ik dit maar geweten

Ik wil je best helpen hoor, breng maar langs die laptop en de rest komt wel een keer....

Ja ,maar Delft is ook niet echt om de hoek, heb geen auto word dan tog ov, dus moet even kijken hoe en wanneer ik kan komen, Dus dan die stuurprogammaa van de normale lan dus geen wireless doet dan ook niet als gwn i net kabel erin zit, En wat dan allemaal nog meer niet, is die nu gwn weer standaard als begin, want mijn c d schijf zijn er nog wel vond ik ook al zo raar

Ja ,maar Delft is ook niet echt om de hoek, heb geen auto word dan tog ov, dus moet even kijken hoe en wanneer ik kan komen, Dus dan die stuurprogammaa van de normale lan dus geen wireless doet dan ook niet als gwn i net kabel erin zit, En wat dan allemaal nog meer niet, is die nu gwn weer standaard als begin, want mijn c d schijf zijn er nog wel vond ik ook al zo raar

en de stuurprogammas die er al in zaten wrm zijn die niet weg en wrm weke ze niet sorry voor de vragen hoor

Wanneer je Windows opnieuw installeert, dan worden alle drivers gewist!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan