Driver geïnstalleerd maar spellen doen het niet meer help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cedge

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2009
hallo ik heb een virus gehad dat je bij taakbeheer project1 ziet staan. heb het eerder gehad dus had gelijk me c schijf geformateerd. die virus heb ik niet meer alleen me spellen werken niet meer. ze doen het even nadat ik heb geformatteerd en na 3x spelen ofzo doen ze het niet meer ik heb me driver geïnstalleerd ik heb VIA Chrome9 HC IGP
niet veel alleen genoeg om te kunnen spelen maarja ik weet egt niet wat ik moet doen.
heb geen zin om telkens me pc opnieuw te formateren en dan maar 3x te spelen ofxo:p.
maar ik hoop dat iemand me kan helpen alvast bedankt ;):thumb:

Beetje weinig info..

Welk besturingssysteem? Alle drivers geinstalleerd? Juiste drivers geinstalleerd? Laptop of pc, merk en typenummer.

Wat gaat er fout bij het spelen?

enz..

Beetje weinig info..

Welk besturingssysteem? Alle drivers geinstalleerd? Juiste drivers geinstalleerd? Laptop of pc, merk en typenummer.

Wat gaat er fout bij het spelen?

enz..

ik heb Windows XP ja alle drivers zijn geïnstalleerd de juiste ook gwn die van me Motherboard heb een ASUS P5VD2-VM SE Motherboard
en het is een PC en de fout is als ik een spel start dan komt de patcher waar je start game kan doen. maar als ik start game doe dan krijg ik rapport verzenden niet verzenden en voor derest niks en bij sommige spellen krijg ik helemaal niks ook geen error ik druk gewoon start game en er gebeurd niks de patcher gaat weg en dan niks.

hier nog wat gegevens:

Systeem:

Microsoft Windows XP
Home Edition
Versie 2002
Service Pack 2

Computer:

Geniune Intel(R) CPU
2140 @ 1.60GHz
kloksnelheid: 1.60 GHz, 1,87 HB

Laatst bewerkt:
Vooraleerst zou ik als allereerste adviseren om je windows eens flink te updaten, wat dat betreft loop je al zwaar achter.
Daarna kunnen we verder kijken wat de mogelijkheden zijn als het probleem zich blijft voordoen.

Vooraleerst zou ik als allereerste adviseren om je windows eens flink te updaten, wat dat betreft loop je al zwaar achter.
Daarna kunnen we verder kijken wat de mogelijkheden zijn als het probleem zich blijft voordoen.

hoe zou ik dat moeten doen weet wel dat ik soms windows update krijg maar weet niet hoe ik het gelijk kan krijgen moet ik het via een site doen?

Zwaar achter met Servicepack 2? Leg eens uit.

Zwaar achter met Servicepack 2? Leg eens uit.

ik had ooit wel een keer een update gehad toen stond er service pack 3 update dus dan zou die hem denk ik naar service pack 3 updaten denk ik maar ik vind service pack 2 nou niet zo erg achterlopen kijk het is geen vista maar ik heb ook veel liever xp dan vista

ik had ooit wel een keer een update gehad toen stond er service pack 3 update dus dan zou die hem denk ik naar service pack 3 updaten denk ik maar ik vind service pack 2 nou niet zo erg achterlopen kijk het is geen vista maar ik heb ook veel liever xp dan vista

of je hebt illigale windows en je zit ons allemaal te flashen :D:p

maar probeer eens te updaten, en waarschijnlijk zal je alle spellen moeten deleten en herinstaleren zonder formateren,
de meeste programmas gebruiken je Windows en System32 folder heel veel, als je dan nieuwe windows erop zet heb je kans dat de meeste programma's falen met opstarten.

verwijder een spel, en zet hem er daarna op, kijken wat je dan heb :thumb:
indien het werkt, ook met andere games doen.
grtz

of je hebt illigale windows en je zit ons allemaal te flashen :D:p

maar probeer eens te updaten, en waarschijnlijk zal je alle spellen moeten deleten en herinstaleren zonder formateren,
de meeste programmas gebruiken je Windows en System32 folder heel veel, als je dan nieuwe windows erop zet heb je kans dat de meeste programma's falen met opstarten.

verwijder een spel, en zet hem er daarna op, kijken wat je dan heb :thumb:
indien het werkt, ook met andere games doen.
grtz

bedankt dat je me wou helpen maar had het zelf al gefixed ik heb avg een nachtje laten draaien dus alles verwijderd toen was me register inde war :P.
dus toen ook alle spellen verwijderd daarna de setups weer gedownload en geïnstalleerd heb daar geen problemen meer mee :D.
maar ik heb wel weer een andere probleem ik krijg nu telkens een setup iets van prompt.zangocash.com een soorrt toolbar maar ik kan jiks over dit probleem vinden op google maar zal wel spyware denk ik zijn dus ik zal spybot en avg maar moeten draaien :P.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan