De Sims 2 doet het niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter DZY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DZY

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Ik heb al ongeveer 2 jaar de Sims 2, en ik had het al een half jaar niet meer gespeeld. Totdat ik gisteren de Sims 2 wilde instaleren, maar dat lukte niet want bij 45% kwam er een melding dat hij een of ander bestand van die cd niet kon instaleren. Ik heb het drie keer geprobeerd,maar steeds weer loopt het vast op 45%. Toen keek op de cd en zag dat er een klein krasje op zat, terwijl ik supervoorzichtig mee ben. Nou is mijn vraag, is de cd dan kapot en moet ik een nieuwe kopen? Help me alstublieft!

Hoi,

Ben bang dat dat het geval is een nieuwe cd-rom kopen zullen toch niet zo duur meer zijn denk ik.

Modag

Ps welkom op Helpmij.

Je zou eventueel, want je bent in het bezit van het origineel, ook een cd van internet kunnen halen. Een kopie dus.

Wat je ook nog kan proberen is zelf een kopie branden van je huidige cd, niet geschoten is altijd mis. Of het werkt kan je niet zeggen van te voren, maar wie weet.

Ik had eerst het zelfde probleem maar dan bij 72% steeds. Ik heb intussen een nieuwe PC aangeschaft, een veel betere. Maar op me oude PC liep me eigen cd steeds vast, dus ik heb die van een vriend geleent en die deed het wel. En nu heb ik me nieuwe PC en nu doet die van me vriend het niet en die van mezelf wel XD. Heel vaag. Maar ik denk dus dat het krasje op die cd (als die zo klein is) niet de oorzaak is. Want als het zo een klein krasje is moet ie het nog wel gewoon kunnen doen.

Elmigo

Volgens iemand die ik kende moest ik mijn cd met een of ander speciaal schoonmaakmiddel schoonmaken. En nu heb ik de Sims eindelijk geïnstaleerd alleen zegt die pc dat er geen videokaart op zit en geen besturingprogamma. Maar er zit wel een videokaart op alleen is mijn pc gecrasht dus is die videokaart er nou af dan.? Wat moet ik doen?:confused:

Opnieuw je videokaart driver installeren. Die vind je op de site van de fabrikant van je pc of op de site van de fabrikant van de kaart zelf. Eventueel zelfs op de driver cd die je bij de pc kreeg toen je deze kocht.

Ehm, maar hoe moet ik dat dan doen.? Ik heb wel een beetje verstand van computers maar niet zó veel. Moet ik dat dan door iemand anders laten doen die dat werk doet?

Opnieuw je videokaart driver installeren. Die vind je op de site van de fabrikant van je pc of op de site van de fabrikant van de kaart zelf. Eventueel zelfs op de driver cd die je bij de pc kreeg toen je deze kocht.

Heb jij onlangs je pc opnieuw geinstalleerd? Heb je daarna ook al je drivers geinstalleerd?

Ga even naar apparaatbeheer en kijk of daar vraagtekens staan.

Welke pc heb je, merk en typenummer.

Ja dat heeft mijn vader gedaan. Ik denk het niet hij heeft alleen maar Windows XP er op gezet. Er staat daar dat ik geen videokaart heb en geen stuurprorgramma's. Hoe moet je dat dan instaleren want ik heb al op internet gezocht maar daar stond niks bruikbaars op.

Heb jij onlangs je pc opnieuw geinstalleerd? Heb je daarna ook al je drivers geinstalleerd?

Ga even naar apparaatbeheer en kijk of daar vraagtekens staan.

Welke pc heb je, merk en typenummer.

Ik heb geen flauw idee, maar mijn pc is naar een kennis gegaan die ICter is en die heeft hem opgeschoond. Alleen hij zei dat hij er niet genoeg ruimte op kon zetten, dus moet ik een speciale pc kopen. Maar bedankt voor uw hulp!:thumb:

Ik heb geen flauw idee, maar mijn pc is naar een kennis gegaan die ICter is en die heeft hem opgeschoond. Alleen hij zei dat hij er niet genoeg ruimte op kon zetten, dus moet ik een speciale pc kopen. Maar bedankt voor uw hulp!:thumb:

Sorry, maar HUH?

Een speciale pc? Niet genoeg ruimte?

En inmiddels zijn we een maand verder....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan