Trackmania Nations Forever werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

boontje35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2009
Hallo

Ik heb tijden met plezier trackmania nations forever gespeeld, maar nadat ik gisteren mijn computer opnieuw heb moeten installeren en trackmania heb gedownload. Doet het spel het niet meer.

Ik krijg eerst een berichtvenster met daarin:
"De snelheid van je videokaart is niet gevonden een snelle callibratie zal worden uitgevoerd."
Dan lijkt er even iets te gebeuren maar dan een berichtvenster met:
"Kon de prestaties van je videokaart niet testen. De automatische grafische instellingen kunnen ontoereikend zijn"

Vervolgens krijg ik het opstart schermpje (als je tm kent snap je wat ik bedoel, maar het doet er eigenlijk niet toe ^^) Ik klik daarin op spelen en dan komt het niet verder dan dit:
http://img252.imageshack.us/img252/3183/trackmaniafoutmb0.jpg

Het spel heeft het dus wel gewoon zonder enige problemen gedaan op mijn pc. En ik heb alle video instellingen van het spel al op de minima ingesteld.

Is dit een bekend probleem of kan iemand mij helpen?
Bedankt

Edit: Ik zie net dat mijn video controller drivers niet zijn geinstalleerd dat zou het probleem kunnen zijn lijkt mij.
Maar nu heb ik even gezocht maar kan ze niet vinden.. Dit is mijn video kaart: Intel 82865G Graphics Controller [A-2]
Hulp is nog steeds welkom.

Laatst bewerkt:
ik ga even voor je drivers zoeken

heb je een cd van je moederboord zo ja doe hem erin en installeer de drivers

ps ik speel zelf ook trackmania

gevonden klik
even je besturing systeem invoeren en downloaden

Laatst bewerkt:
Je bent geweldig, nu kan ik mijn verslaving weer voortzetten:D

Bedankt!

Ik heb zo'n zelfde soort probleem, maar ik ben een mac-gebruiker, en de link die bart gaf geeft geen opties voor een mac weer.... wat nu?!

Topic is van 2009...dus belegen.
daarom een slot.
Maak voor jou probleem een eigen vraag op het forum.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan