Programma bewerken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarocSouf

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Hallo,

Ik werk al lang met visual basic, maar heb 1 vraagje.
Ik kom soms van die kleine tooltjes tegen op het internet, maar hoe kan ik ze bewerken met Visual basic?
Dus bijvoorbeeld een msn tooltje bewerken in visual basic 2008, die look bewerken of dergelijke.

(Het is met Visual Basic 2008)

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Hey,

Als je enkel de gecomplide files van de applicatie (.exe, .dll, ect...) hebt gaat dat niet, je hebt namelijk de source code nodig. Die source code moet natuurlijk ook VB.net zijn als je met vb werkt, maar het kan evengoed zijn dat die in java of python is ofzo.

Google anders ff op "[je tool name] source code" ;)

Cheers
BN

Hey,

Als je enkel de gecomplide files van de applicatie (.exe, .dll, ect...) hebt gaat dat niet, je hebt namelijk de source code nodig. Die source code moet natuurlijk ook VB.net zijn als je met vb werkt, maar het kan evengoed zijn dat die in java of python is ofzo.

Google anders ff op "[je tool name] source code" ;)

Cheers
BN

En als ik nou de naam verander in .exe.deploy?

Ook al verander je de extensie van .exe naar .exe.deploy, het blijft een gecompileerd bestand met dezelfde inhoud. Als ik van een .doc document een .txt maak, blijift het alsnog een Word Document, omdat de inhoud hetzelfde is gebleven.

Er zijn heel veel sites waar opensource projecten te verkrijgen zijn, dus kijk daar maar eens.

vb decompiler

je kunt het proberen met vb decompiler zelf heb ik er nog nooit mee gewerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan