Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
dankjewel.
maar In F4 moet het zo zijn dat als het minder dan 30 is dat het rood wordt tussen 30 en 60 orange en boven 60 groen. het word altijd rood..Kan je daar nog even naar kijken aub.
Mvg,
ROosvice
Bedankt Roncancio, maar kan je het in bijlage invullen. Ik kan het niet invullen.
ik ben gewoon niet zo handig met dit soort dingen.
roosvice
dankje.. maar kan je even kijken naar bestandje.. het lukt me nog steeds niet.. ik denk dat het jou wel zal lukken..
mvg,
roosvice
dankjewel nog... ik zit weer vastik weet niet wat ik fout doe maar kan je ervoor zorgen dat verschil niet onder nul komt.
kan je ook opmaak veranderen dat als er met ja beantwoord word dat het dan groen word en dat er boven 60 blauw.. ik hoor het van je
bedankt nog..
roosvice
ik heb hier excel 2007... lukt het dan met dat?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.