Geen enkel Spel instaleert meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bramsteeman2

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2009
Hallo!

Recent heb ik mijn PC weer eens helemaal naar 0 gebracht en opnieuw geïnstalleerd. Ik gebruik Windows XP met Service Pack 3.

Sinds ik dit heb gedaan ben ik niet meer in staat op Spellen te installeren op mijn PC.
De autorun doet het wel, alleen op het moment dat ik op installeren duw gebeurt er totaal niets...
Als ik dan doe beëindigen via CTRL ALT DEL hangt meestal de Launcher.exe vast. Als ik men PC afsluit meld die dat WOWEXEC.exe vast hangt en nog iets met een 16-bits systeem??

De spellen die ik heb geprobeerd zijn SIMCITY3000 en de 3000 world edition en Rail Roadtycoon 2, alleen de originele versie! Deze spellen draaide voor de herinstallatie wel nog gewoon op mijn PC.

Bij voorbaat dank,

Bram Steeman

Hoi,

Welkom op Helpmij,
Ik lees dat je xp opnieuw hebt geinstalleerd de rest van je hardware drivers ook gedaan zoals moederbord videokaart etc?

Modag

Hallo,

Dankjewel!

Ja dit is allemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik heb het vermoede dat het misschien iets met service pack 3 te maken kan hebben maar ik denk dat jullie daar mee verstand van hebben.

Heb het voor de zekerheid even gecheckt maar is allemaal geïnstalleerd.

Iemand anders een idee wat het kan zijn?
Het is puur en alleen met spelletjes, MSN Firefox en dat soort ding zijn gewoon geïnstalleerd.

bij voorbaat dank.

Bram

Zou je even in apparaatbeheer willen kijken of je daar vraagtekens hebt staan.

Rechtsklik op "deze computer" --> eigenschappen --> hardware --> apparaatbeheer.

Staan daar vraagtekens, dan mis je toch nog drivers.

Ok, dan hebben we dat in ieder geval klaar.

Dan rest mij alleen nog te zeggen dat ik evrder gen idee heb hoe dit kan komen. Ben een dergelijk problem nog niet eerder tegen gekomen.

Misschien andere helpmijers (dat woord hoort zo echt wel thuis in de Van Dale!) met een idee?

Is er iemand anders die enig idee heeft wat het probleem van mij zou kunnen zijn?

Wat mij de laatste tijd is opgevallen is dat het Setup proces heel langzaam lijkt te verlopen vaak na dagen laat die in een keer de setup maar zet nooit door naar de installatie (het is alleen het opstarten van de setup wizzard)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan