Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ctrl+alt+del, en dan op het tabje processen het *.exe bestand opzoeken. Als hij daar niet tussen staat is hij ook niet in gebruik.
Heb hier ff een deja vu... Denk dat iemand dit al eens gevraagt heeft en exact hetzelfde antwoord gekregen heeft xD
Zoek eens ff op het forums of je dat niet kan vinden, die topic was opgelost als ik het goed heb![]()
Dan ben je volgens mij toch in de war met wat anders. Ik hoop dat je me ongelijk kan geven maar ik denk het niet
Erg leuk... ik denk dat het logisch is dat je dit via visual basic-code wilt opsporen als je het in forum > programmeren > visual basic zet toch?
Maar voor iedereen die het niet begreep: ik zoek een code die kan kijken of een proces in gebruik is (of een programma bezig is dus).
Dan ben je volgens mij toch in de war met wat anders. Ik hoop dat je me ongelijk kan geven maar ik denk het niet
Idd, niet hetzelfde, maar lijkt er wel zwaar op: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=380034
Is echter geen oplossing op gepost![]()
Private Sub Form1_Load(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles MyBase.Load
Dim MijnProcessen As Process() = Process.GetProcessesByName("calc")
If MijnProcessen.Length = 0 Then MsgBox("item is niet gestart")
For Each Process In MijnProcessen
If Not Process.HasExited = True Then MsgBox("één of meerdere items zijn gestart")
Next
End Sub
en meerdere processen in één exe.. lijkt me heel sterk Het zijn dan meerdere executables of services.
dezelfde naam , HellupAndMe had het over verschillende processen vanuit 1 exe. Dat heb ik nog nooit gezien hoor?
Dat lees ik nergens, dat maakte jij ervan.
Zijn vraag was : ik zoek een code die kan kijken of een proces in gebruik is (of een programma bezig is dus).
en meerdere processen in één exe.. lijkt me heel sterk Het zijn dan meerdere executables of services. Je bent waarschijnlijk in de war met threads ofzo. Bovendien is een txt geen process. Notepad daarin tegen weer wel.
dezelfde naam , HellupAndMe had het over verschillende processen vanuit 1 exe. Dat heb ik nog nooit gezien hoor?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.