welke is de beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
de 1e, maar je moet daar nog wel Vista bij kopen.
Maar dat kost 100 euro en dan is ie nog stukken beter dan die ene pc van 900 euro die er ook bij staat.

De eerste, heeft een betere processor, en die ander heeft wel dezelfde, alleen daar is de videokaart weer crap van.

.

En op de eerste pc die van computerland kan ik daar vrij nieuwe games op spelen?
Bijv. GTA 4?

Dat weet ik niet, heb het zelf nog niet gespeeld, en over die andere pc, de videokaart is een heel stuk zwakker, processor is sneller dus ik denk dat je het niet gaat halen.!

thnx voor je reactie :D ! (

Maar weet jij wel een pc die niet boven de 1000 euro komt (beetje kan wel) die gta wel op high kan spelen?:rolleyes:

Uhm ja je zou even wat kunnen samenstellen, ik heb nu alleen niet zo veel tijd, dus ik zou even wachten tot marsmannetje of bluray ofzo langskomt!

Met een 4650 gta IV op high? ik weet dat gta vooral processorkracht vraagt en dat zit bij die pc wel goed, maar volgens mij vraagt hij heel wat

Met een 4650 gta IV op high? ik weet dat gta vooral processorkracht vraagt en dat zit bij die pc wel goed, maar volgens mij vraagt hij heel wat
en dan moet ik eerlijk opbiechten dat ik niet zo thuis ben in goede ATI kaarten:p Ik weet alleen dat een 4850 een hele goeie is en omdat deze redelijk in de buurt zit! Processorsnelheid zit 100% zeker goed, maja wat wil je met (bijna) het beste wat er op de markt is. Je kan idd beter samenstellen scheelt geld en je hebt altijd je drivers als je ze een keertje nodig hebt(dat vind ik het k*tste van een merkpc) , moet je het alleen wel kunnen en dat kon ik nog niet toen ik 2 jaar geleden deze pc kocht...

een 4650 en een 4850 is toch al een best verschil, maar draaien gaat het zoweenzo en of et nou op medium of high is? maar zoals altijd: samenstellen is goedkoper

Kan, maar dan mis je wel wat ondersteuningen, quad core bijvoorbeeld, en direct x 10, het zal geen gigantisch prestatieverlies zijn, maar toch. En moet je wel ff beetje zoeken voor xp. Het is nu niet meer te bestellen, orders moesten voor 31 januari binnen zijn. Dus wat ze nu nog hebben liggen is het.

Hey, ik heb even gekeken op Alternate maar word er niet veel wijzer van kan iemand een klein lijstje maken van wat hij erin zou stoppen als hij een game pc wou van rond de 1000 euro ? Alvast Bedankt :thumb: :D :p :cool: :)

Ik heb de volgende computer vrijdag opgehaald:

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1006489950

vind hem heel goed en ook voor games. Weet alleen niet of je hier GTA IV op high kan spelen. Je kan nog dingen veranderen;)

Je moet alleen nog wel €55,- in elkaarzet kosten rekenen en €17,50 verzend kosten.

Je kan hem ook zelf in elkaar zetten, als je een beetje technisch bent en het lijkt je leuk gaat dat vast wel lukken;)

Ik heb de volgende computer vrijdag opgehaald:

http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=1006489950

vind hem heel goed en ook voor games. Weet alleen niet of je hier GTA IV op high kan spelen. Je kan nog dingen veranderen;)

Je moet alleen nog wel €55,- in elkaarzet kosten rekenen en €17,50 verzend kosten.

Je kan hem ook zelf in elkaar zetten, als je een beetje technisch bent en het lijkt je leuk gaat dat vast wel lukken;)

En is deze dan beter dan die van computerland ? de 1ste van alle links ? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan