Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ja!
Groet, Leo
Tja, Hoe het bij versie 2007 zit, kan ik je niet vertellen (gebruik zelf nog 2003)
Bedoel je hiermee soms om het in 1 handeling te kunnen doen ipv blad voor blad af te lopen en te beveiligen??? Nee, dat kan dan niet met de standaard functionaliteiten! (eventueel met VBA wel).ik kan een tabblad wel beveiligen met een wachtwoord, maar niet elk tabblad apart.
Goed zo, mooi blijven gebruiken, want 2007 vind ik maar zwaar KL*TE.
Ik gebruik nu alweer enige tijd 2007, en moet zeggen dat ik eerst ook regelmatig heb staan vloeken/zoeken.Goed zo, mooi blijven gebruiken, want 2007 vind ik maar zwaar KL*TE.
Bedoel je hiermee soms om het in 1 handeling te kunnen doen ipv blad voor blad af te lopen en te beveiligen??? Nee, dat kan dan niet met de standaard functionaliteiten! (eventueel met VBA wel).
Groet, Leo
Eigenlijk zou ik het liefste het blad onzichtbaar maken, en alleen te voorschijn willen halen met een wachtwoord.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.