Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ongeveer over 3-4 weken
ik mag nu een nieuwe samenstellen van het geld
vette service van paradigit
het is net een week geleden gebeurt
kan ik er wat aan doen dat ie doorbrand
daarom neem ik nu ook intel. ik heb daar gehoord dat amd (amd zat im me doorgebrande computer) veel sneller heet werd
Ik zou dit nemen:
![]()
Voordelen:
-nieuwere videokaart (opvolger 9800GTX+)
-snellere processor
-meer geheugen (4gb)
Ik heb een 600 watt voeding gekozen omdat een 700watt voeding overkill was, van dat geld heb ik 4gb geheugen genomen en de videokaart.
en als het €717.20 mag worden kun je het moederbord beter vervangen door dit mobo:http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019536 Dit omdat deze een betere chipset heeft (en nieuwer)
ik zal het nog een keer goed uitleggen
de computer is een week geleden door gebrand en ik hoefde dus ook maar 1 weer te wachten dit was om een nieuwe samente stelllen
en zoals je weet heb ik niet veel verstand van computers.
bij paradigit zijden ze dat de processor door was gebrand. toen zij me vader dat we een nieuwe namen. we hebben de ouwe gwoon wegge gooit. nietwetend dan we de onderdelen eruit konden halen
Is de opvaloger van de 9800GTX+ (zit dus tussen de hd4870 en hd4850 in)bedangt voor de samenstelling veel betere video kaart volgens mij?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.