Samen gesteld

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tijme
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
over 3-4 weken

en wat is het verschil tussen twee keer 500 mb of 500 mb en 256

en een vraag past alles in elkaar

Laatst bewerkt:
ik mag nu een nieuwe samenstellen van het geld

vette service van paradigit

het is net een week geleden gebeurt

kan ik er wat aan doen dat ie doorbrand

daarom neem ik nu ook intel. ik heb daar gehoord dat amd (amd zat im me doorgebrande computer) veel sneller heet werd

het is net een week geleden gebeurt

kan ik er wat aan doen dat ie doorbrand

daarom neem ik nu ook intel. ik heb daar gehoord dat amd (amd zat im me doorgebrande computer) veel sneller heet werd

Hoeveel pc's zijn er hier al voor jou samengesteld en hoe is dat afgelopen......

Je kletst gewoon weer ben ik bang!

1eentje en dit is de tweede

i'm sure

als je me niet geloofd kijk het dan naa

of desnoods schop me van dit forum af
ik da8 hier wel wat hulp te krijgen

Laatst bewerkt:
Is dat al niet een keer gebeurd dan??? Of heb ik het fout????

ja maar die is door gebrand nu wil ik iets totaal anders

Ik zou dit nemen:
90418790.gif

Voordelen:
-nieuwere videokaart (opvolger 9800GTX+)
-snellere processor
-meer geheugen (4gb)

Ik heb een 600 watt voeding gekozen omdat een 700watt voeding overkill was, van dat geld heb ik 4gb geheugen genomen en de videokaart.
en als het €717.20 mag worden kun je het moederbord beter vervangen door dit mobo:http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019536 Dit omdat deze een betere chipset heeft (en nieuwer)

Laatst bewerkt:
Sorry, ik geloof geen snars van je verhaal.

Een compleet doorgebrande computer, dus ALLE onderdelen, heb ik nog nooit van gehoord....

En ALS dat al zo is en je ZOU van Paradigit een hele nieuwe krijgen, dan hoef je geen 4 weken te wachten voor je die kunt kopen...

Onder welke naam was je eerst geregisreerd hier op Helpmij touwens??

ik zal het nog een keer goed uitleggen

de computer is een week geleden door gebrand en ik hoefde dus ook maar 1 weer te wachten dit was om een nieuwe samente stelllen

en zoals je weet heb ik niet veel verstand van computers.
bij paradigit zijden ze dat de processor door was gebrand. toen zij me vader dat we een nieuwe namen. we hebben de ouwe gwoon wegge gooit. nietwetend dan we de onderdelen eruit konden halen

Ik zou dit nemen:
90418790.gif

Voordelen:
-nieuwere videokaart (opvolger 9800GTX+)
-snellere processor
-meer geheugen (4gb)

Ik heb een 600 watt voeding gekozen omdat een 700watt voeding overkill was, van dat geld heb ik 4gb geheugen genomen en de videokaart.
en als het €717.20 mag worden kun je het moederbord beter vervangen door dit mobo:http://www.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10019536 Dit omdat deze een betere chipset heeft (en nieuwer)

Wat vind je ervan?? En hun zouden die processor moeten vervangen. Dit is dus gewoon een doa geweest.

ik zal het nog een keer goed uitleggen

de computer is een week geleden door gebrand en ik hoefde dus ook maar 1 weer te wachten dit was om een nieuwe samente stelllen

en zoals je weet heb ik niet veel verstand van computers.
bij paradigit zijden ze dat de processor door was gebrand. toen zij me vader dat we een nieuwe namen. we hebben de ouwe gwoon wegge gooit. nietwetend dan we de onderdelen eruit konden halen

Veel plezier, slapen doen we 's nachts!!!!

Denk je dat ze gek zijn bij Paradigit soms...

Hele verhaal gemeld aan de mods en IP wordt nagekeken!

bedangt voor de samenstelling veel betere video kaart volgens mij?

Deze poster is een "oude bekende" die opnieuw met zijn grappen en grollen begint!

ja ze zijden dat ik een nieuwe kreeg

in ieder geval vraag opgelost

BEDANKT VOOR AL JULLIE AANDAGT

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan