Wat is de beste browser?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Wat is de beste browser?
Ik heb op mijn computer Microsoft Internet Explorer,Mozilla Firefox,Flock en Netscape.
Welke is de beste browser van alle? En welke is de beste browser van alle browsers die jij kent? Ik had geprobeerd ook Opera en Google Chrome te downloaden dat had ik gedaan alleen, installeren lukte niet. Kan iemand helpen? En Google Chrome lukt alleen als ik Windows Xp installeer, maar die heb ik niet, nou wel een gekopieerde cd die mijn vader vroeger kreeg, maar mijn vader zei dat die illegaal is.
Help alsjeblieft!

Alvast bedankt.

Firefox is naar mijn mening 1 van de snelste, daarna Opera, dan Chrome

Dit wordt een hele lange discussie over wie wat vindt. Ik vind Internet Explorer 8 (beta, dat nog wel) prettig werken, maar voor diverse sites gebruik ik Firefox. Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

Ik gebruik Chrome op VISTA. dus het kan wel
en gebruik dan voor sites waar je activeX nodig hebt, IE 8 beta 2

Zelf gebruik ik internet explorer, ik ben hier tevreden over.
Firefox is ook een aanrader, want deze browser is volgens mij één van de beste.

Ikzelf vind Chrome zeker weten de beste. Chrome is gewoon supersnel; niet zoals IE7 die er zelfs bij een supersnelle pc nog 3 seconden over doet om te starten.

Firefox vind ik ook wel en goeie, vooral door de leuke add-ons maar die kunnen het wel vertragen.
Ik zou toch kiezen voor Chrome en kijken hoe je die tóch kan installeren, als dat nou echt niet lukt dan zou ik Firefox nemen ;)

Ik gebruik Chrome op VISTA. dus het kan wel
en gebruik dan voor sites waar je activeX nodig hebt, IE 8 beta 2

Jamaar ik heb windows me.
Dus wat nu dan?
Dan kan het niet.

Ikzelf vind Chrome zeker weten de beste. Chrome is gewoon supersnel; niet zoals IE7 die er zelfs bij een supersnelle pc nog 3 seconden over doet om te starten.

Firefox vind ik ook wel en goeie, vooral door de leuke add-ons maar die kunnen het wel vertragen.
Ik zou toch kiezen voor Chrome en kijken hoe je die tóch kan installeren, als dat nou echt niet lukt dan zou ik Firefox nemen ;)

Lees jij eens goed ik heb Firefox al. En ik weet dat Firefox leuke add-ons enzo heeft, en ook firebug erg handig. Ik gebruik het meeste Internet explorer,Firefox en Flock.
Internet explorer is nodig voor sites die plugins nodig hebben, want als ik die plugin al heb komen er bij die anderen browsers schermen van: Click here to download plugin.
En kun je dan even helpen met Chrome installeren met windows me? En Netscape is slecht daarom gebruik ik die nooit. Alleen die composer is wel handig, dan kun je snel een website maken zonder naar een site met html editor te gaan, alleen als je javascript kan is het beter om naar die programmeertaal editor te gaan want, dan wordt je site beter met automatische bewerk enzo.

Jawel dat stond bij mijn vraag.

Laatst bewerkt:
Sorry, ik dacht dat je gewoon XP had. Nergens gelezen dat je Windows ME had; daar heeft Chrome waarschijnlijk geen versie voor helaas. Dan zou je moeten wachten totdat de Beta over is maar dat zou nog heel lang kunnen duren (gezien gmail ook nog beta is..)

Persoonlijk ben ik groot fan van Chrome; mooie en gebruiksvriendelijke interface, zuinig met geheugen, werkt snel, goed uit te breiden met plugins, lekker nerderig met de open source basis.

Enfin, ik ben verbaasd te lezen dat er blijkbaar nog steeds mensen zijn die Windows ME gebruiken!! No offence, maar dat is een opgeleukte versie van Windows 98, en al bijna 10 jaar oud! :shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan