WLM 9.0 in Windows 7? Kan niet aanmelden..

Status
Niet open voor verdere reacties.

niekfct

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jul 2006
Hoi
Ik heb de beta-versie van Windows 7 op een 2e partitie op mijn pc geinstalleerd. Alles goed en wel, heb ik Windows Live Messenger 9.0 geinstalleerd, maar daar kan ik me niet op aanmelden:

Code:
We can't sign you in to Windows Live Messenger.
Signing in tot Windows Live Messenger failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later.

Error code: 80040154

Google zegt me te rebooten - gedaan, geen resultaat.
Registreer msxml3.dll - werkt niet. Heb MSXML3 (opnieuw) geinstalleerd, ook geen resultaat.

Op dezelfde computer (XP) gebruik ik nog WLM 8, daar geen problemen mee. Op mijn laptop gebruik ik ook WLM 9, ook geen problemen mee.

Wat kan het zijn? Ligt het gewoon domweg aan Windows 7?

Alvast bedankt ;)

Iemand een oplossing? Heb nu namelijk hetzelfde probleem op mijn laptop, waar ik Vista opnieuw heb opgezet.. :confused:

Gebruik je wel goede wachtwoord of kun je bij hotmail wel inloggen? al de laatste msn gedownload zodat je niet nog een beta hebt en aan windows 7 kan het niet liggen windws 7 is perfect heb nu release candidate dus dat betekend dat we niet meer zo lang op release hoeven wachten

Ik draai ook 7 (build 7000) met WLM zonder problemen. Bestaat de msxml3.dll wel op je machine?

aan windows 7 kan het niet liggen windws 7 is perfect heb nu release candidate dus dat betekend dat we niet meer zo lang op release hoeven wachten

Maar knap dat je al een RC te pakken hebt.... die is namelijk nog niet uit.
De laatst (mij) bekende Build is de "Windows 7 Build 7057" welke PRE-RC1 is en zal doorlopen tot maart 2010...

Laatst bewerkt:
Wlm 9.0

Hallo

ik kan me ook niet aanmelden op Windows Live Messenger 2009, terwijl ik ook op Vista draai

Een tijdje ging het goed, en ineens meldde messenger mij af, en geraakte ik er niet meer op terug ingelogd, tot op heden.

mijn foutmelding is 8100030d, maar die staat nergens in de helpfunctie :confused:

kan iemand mij AUB helpen :s ?

Kan niemand mij helpen?

Ik weet echt niet wat ik moet doen..:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan