Dag allemaal,
Sinds een tweetal maanden ben ik overgeschakeld van NIS 2008 naar NIS 2009.
Ik heb met deze soft iets raars voor en het is geen geïsoleerd geval, ik heb nl. 4 licenties op 4 PC's lopen (3x XP en 1x Vista).
LiveUpdate schijnt correct te werken. De updates worden wellicht binnengehaald, te oordelen aan de datum van laatste update. Door "pulsupdates" dtaeert de laatste update vaak van slechts enkele minuten voorheen.
EN TOCH BLIJFT DE STATUSMELDING ORANJE (Verhelpen) OF ROOD (In gevaar).
Soms wordt dat dan plots groen, maar door de band staat NIS 9 op 10 dagen in alarm.
Op één PC is er nooit een probleem, nochtans zijn daar dezelfde installatiebestanden en instellingen gebruikt. Op mijn Vista PC is het probleem het ergst.
Wie herkent dit probleem ?
Of beter: wie heeft een oplossing ?
'k Heb al gechat met Symantec. Zij kunnen het probleem niet oplossen omdat het licenties zijn van Belgacom (Belgische internetoperator
).
En bij Belgacom blijft het stil en zo af en toe, sturen ze een belachelijke 'oplossing' per mail, zoals eens opnieuw installeren (alsof ik dat nog niet meerdere keren heb geprobeerd)
Groeten,
Marnik
Sinds een tweetal maanden ben ik overgeschakeld van NIS 2008 naar NIS 2009.
Ik heb met deze soft iets raars voor en het is geen geïsoleerd geval, ik heb nl. 4 licenties op 4 PC's lopen (3x XP en 1x Vista).
LiveUpdate schijnt correct te werken. De updates worden wellicht binnengehaald, te oordelen aan de datum van laatste update. Door "pulsupdates" dtaeert de laatste update vaak van slechts enkele minuten voorheen.
EN TOCH BLIJFT DE STATUSMELDING ORANJE (Verhelpen) OF ROOD (In gevaar).
Soms wordt dat dan plots groen, maar door de band staat NIS 9 op 10 dagen in alarm.
Op één PC is er nooit een probleem, nochtans zijn daar dezelfde installatiebestanden en instellingen gebruikt. Op mijn Vista PC is het probleem het ergst.
Wie herkent dit probleem ?
Of beter: wie heeft een oplossing ?
'k Heb al gechat met Symantec. Zij kunnen het probleem niet oplossen omdat het licenties zijn van Belgacom (Belgische internetoperator

En bij Belgacom blijft het stil en zo af en toe, sturen ze een belachelijke 'oplossing' per mail, zoals eens opnieuw installeren (alsof ik dat nog niet meerdere keren heb geprobeerd)
Groeten,
Marnik