Probleem met Norton Internet Security 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Dag allemaal,

Sinds een tweetal maanden ben ik overgeschakeld van NIS 2008 naar NIS 2009.
Ik heb met deze soft iets raars voor en het is geen geïsoleerd geval, ik heb nl. 4 licenties op 4 PC's lopen (3x XP en 1x Vista).

LiveUpdate schijnt correct te werken. De updates worden wellicht binnengehaald, te oordelen aan de datum van laatste update. Door "pulsupdates" dtaeert de laatste update vaak van slechts enkele minuten voorheen.
EN TOCH BLIJFT DE STATUSMELDING ORANJE (Verhelpen) OF ROOD (In gevaar).
Soms wordt dat dan plots groen, maar door de band staat NIS 9 op 10 dagen in alarm.
Op één PC is er nooit een probleem, nochtans zijn daar dezelfde installatiebestanden en instellingen gebruikt. Op mijn Vista PC is het probleem het ergst.

Wie herkent dit probleem ?
Of beter: wie heeft een oplossing ?

'k Heb al gechat met Symantec. Zij kunnen het probleem niet oplossen omdat het licenties zijn van Belgacom (Belgische internetoperator :mad:).
En bij Belgacom blijft het stil en zo af en toe, sturen ze een belachelijke 'oplossing' per mail, zoals eens opnieuw installeren (alsof ik dat nog niet meerdere keren heb geprobeerd)

Groeten,
Marnik

Hoi,

Voor zover ik weet heeft Norton wel eens problemen met licenties.
Ik heb hier ook wel eens last van gehad.

Ik zou eens proberen op alle computers NIS 2008 te installeren en goed in te stellen, en dan NIS 2009 te installeren.

Als dit niet werkt zou ik proberen een andere licentie te regelen.

Hey rickrottweiler,

Dat is één van de problemen. Ik heb alle licenties via Belgacom. Maandelijks te betalen via telefoon bill en steeds up to date. Geen omkijken naar.
Nu kwam er dus eind vorig jaar plots die download- en installatievraag voor NIS 2009. Bij deze was NIS 2008 verwijderd en die oudere versie (die perfect werkte) is ook niet meer te downloaden via Belgacom.

OK, ik zou kunnen zeggen: Weg met dat Belgacom abonnement en bij Symantec of in de winkel een CD kopen. Maar
1. NIS 2008 vind je ook niet meer in de winkel
2. Wie zegt dat NIS 2009 wel werkt als het niet van Belgacom komt ?

Groeten,
Marnik

het komt omdat je norton heb norton is heel slecht voor het milieu want het gebuikt heel veel van je processor dus heel veel stroom, als je nou eset smart security 4 instaleert ben je overal vanaf.

het komt omdat je norton heb norton is heel slecht voor het milieu want het gebuikt heel veel van je processor dus heel veel stroom, als je nou eset smart security 4 instaleert ben je overal vanaf.
Graag stoppen met topics van een maand oud omhoog te halen en met hetzelfde aan te komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan