[AJAX? FLASH?] Flash header

• Onderwerp starter Onderwerp starter EWP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EWP

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Geachte forumleden,

Wij hebben nu op onze website een flash header.

header%281%29.png

(Even die menu dingen weggelaten)

We willen graag dat als we naar een andere pagina gaan dat dit flash bestand niet opnieuw begint. Ik heb dit op andere sites ook gezien, maar die willen het niet prijs geven omdat ze het "uniek" vinden.

Hopelijk kan iemand van jullie me hierbij verder helpen.

En je wilt daarvoor ajax gebruiken? Ja, dat kan. Maar wat ook kan is met frames werken. Niet de oplossing, niet mooi, niet 'web 2.0', maargoed, het werkt wel, en is een stuk makkelijker dan ajax.

Kan je niet even een link geven 'van die andere sites', want dan kunnen we even kijken wat je bedoelt.

:thumb:

Laatst bewerkt:
En je wilt daarvoor ajax gebruiken? Ja, dat kan. Maar wat ook kan is met frames werken. Niet de oplossing, niet mooi, niet 'web 2.0', maargoed, het werkt wel, en is een stuk makkelijker dan ajax.

Kan je niet even een link geven 'van die andere sites', want dan kunnen we even kijken wat je bedoelt.

(Razing = EWP)
Die sites kan ik zo snel even niet vinden. Maar ik zal even voor je zoeken. Ik probeerde het script daar van af te halen, maar was encrypted.

er bestaat niet zoiets als javascript dat encrypted is. Nouwja, het bestaat wel, maar het is meestal wel makkelijk te decrypten.

er bestaat niet zoiets als javascript dat encrypted is. Nouwja, het bestaat wel, maar het is meestal wel makkelijk te decrypten.

Ik ben niet zo thuis op het gebied van JAVA & AJAX. Zouden jullie mij misschien kunnen helpen? :thumb:

ja, als je de sites geeft. Er zijn nl. 101 manieren om een stukje code te 'encrypten' (noot de haakjes)

ja, als je de sites geeft. Er zijn nl. 101 manieren om een stukje code te 'encrypten' (noot de haakjes)

Als ik die sites nog kan vinden.
Denk het niet. Had er net een maar die had alleen op de home flash en op de rest gewoon een plaatje.

ik heb een tutorial geschreven en op helpmij gezet over dit onderwerp, maar deze is nog in behandeling. Zal wel even bumpen als-ie er staat (+link dan)

ik heb een tutorial geschreven en op helpmij gezet over dit onderwerp, maar deze is nog in behandeling. Zal wel even bumpen als-ie er staat (+link dan)

Super man!
Echt bedankt, ik hoop dat ik er wat aan heb.
Want dit probleem moet z.s.m. opgelost worden. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan