Plaatjes via msn 9 versturen gaat heeeeel sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

the big dodo

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2008
Soms als ik plaatjes probeer te verzenden via msn 9 komen die plaatjes nooit aan. de vakjes blijven grijs we (iemand anders wie ik vaak plaatjes stuur en ook een beta van windows 7 heeft) hebben allebij al een keer windows een aantalkeer opnieuw geinstaleert ligt dit gewoon aan msn en is er wat aan te doen dit is erg vervelend

Laatst bewerkt:
Tip1: Des te duidelijker de vraagsteling, des te groter de kans op een goed antwoord.

Tip2: Lees je bericht altijd nog een keer door voor je op "reactie plaatsten" klikt...

Maar verder: Maakt het verschil als je plaatje naar iemand anders verzend? Je zou ook even op speedtest.nl een snelheidstest kunnen doen om te kijken of je snelheid klopt...

ik heb al een paar keer opnieuw beta van windows 7 er op gezet en bij speedtest krijg ik 3500 kbps download en upload 366 kbps en bij andere krijg ik presies het zelfde

ik heb al een paar keer opnieuw beta van windows 7 er op gezet en bij speedtest krijg ik 3500 kbps download en upload 366 kbps en bij andere krijg ik presies het zelfde

366 kbps is HEEEEEL langzaam. Volgens mij kan je beter windows vista of xp installeren... Wat is de theoritsche snelheid van je internetprovider?

met speed test kwam ik op 350 maar meestal haal ik 500 maar met windows 7 heb ik sneller internet dan met windows vista of xp (xp kan ik geen internet verbinding maken)

500 kbps is snelgenoeg ik upload hele films dat duurt nog minder lang dan 1 zo'n plaatje via msn:mad:

Je kan nog is proberen een andere msn te installeren 8 ofzo.

En anders steek ik de fout in windows 7... Want het zit nog steeds maar in de beginfase.

Ik denk niet dat het in windows 7 zit in vista heb ik presies het zelfde gehad en met msn 8 als je dan plaatje verstuurd komt het als bestand aan als ik bestanden verzend gaat dat wel snel.

aja en ik was die gene die Windows op nieuwe installeerde maar dat lach ook aan nero en ofiicce picasa en adobe niks werkte mer

je bent gewoon dom CORne Dorrestijn hierbi onthul ik de naam van klein doodo

ik heet vincent boer hoe kom je bij deze onzin en ik heb geen kpn ik heb solcon wat me helemaal niet bevalt en als jij even wilt vertellen wie jij bent want ik heb nog nooit van jou gehoort ik heb het al gemeld dat jij mijn handtekening jat maar dat je nu ook allemaal onzin gaat vertellen dat jij diegene was met wie ik msn'de dat vind ik te ver gaan

ik heet vincent boer hoe kom je bij deze onzin en ik heb geen kpn ik heb solcon wat me helemaal niet bevalt en als jij even wilt vertellen wie jij bent want ik heb nog nooit van jou gehoort ik heb het al gemeld dat jij mijn handtekening jat maar dat je nu ook allemaal onzin gaat vertellen dat jij diegene was met wie ik msn'de dat vind ik te ver gaan

ik heb solcon jij heb kpn we hebben allebij toshiba lapotp en jij woont in scherpenzeel ik in barneveld dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan