volledige pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.
mischien is het wat makkelijker als je een voorbeeld online zet ofzo. Of code plaatst. Want ik snap nogsteeds niet wat je precies bedoeld.

tja dat kan nog niet ik kan de port van me router niet open zetten
want ik weet niet hoe nu had ik dat al gevraagd hier maar komen we nog niet uit
misschien kan jij me helpen daarmee dan kan je het zien

nou we zijn er
alleen ik maak een index pagina en daar moeten de mensen kiezen voor de taal engels nederlans russisch
en die kan je afzonderlijk aanklikken maar moet inderdaad net zoals jij het hebt dus eigenlijk moet die pagina verversen in de taal die zij kiezen als ik het nu doe opent er een nieuwe pagina maar als een pop up en dat wil ik niet ik wil het zoals jij dat hebt gedaan
moet dat dan op elke pagina of alleen in de index

ik hoor het wel

ene Vegras dat het niet goed was
Hey, dat kwam omdat ik dacht dat we het hier hadden over javascript fullscreen popups, no blame! (ik bedoel, geez, duidelijkheid?) :p

@clicabra, 127.0.0.1 is localhost. Dit werkt alleen op je eigen pc. We kunnen dus niet je site zien. Je moet even je ip adres gebruiken. Bijvoorbeeld http://82.168.165.206/vectura/index.htm (toevallig ben ik dat, woot). Je vind deze op www.whatismyip.com oid.

:thumb:

Laatst bewerkt:
Maar heb ik je nou gehopen met je vraag???

Als je je pagina in het engels en Nederlands en Russisch wilt moet je gewoon van de index een nederlandse (gewoon index.html) een Engelse (index_english.html) en een Russische (index_russian.html) En dan gewoon vanaf je nederlandse index naar de engelse en russische linken dat doe je ook gewoon bij de engelse en russiche pagina's.

ja hoor

tuurlijk heb je me geholpen alleen ben ik nog niet zo ver
vagras wou kijken dus daar was ik mee bezig en nu ga ik het proberen je hoort van me

groetjes en bedankt

hyperlink

ik heb er hyperlink op gezet en op mijn server draait het prachtig

is dus ook een mogelijkheid

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan