Software maken voor windows mobile?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stekkerjack

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Is het mogelijk om software voor een windows mobile toestel te maken? En zo ja, hoe?

Ik heb in de meeste programmeertalen wel een beetje ervaring dus welke het wordt maakt me niet zoveel uit.

Is het mogelijk om software voor een windows mobile toestel te maken? En zo ja, hoe?

Ik heb in de meeste programmeertalen wel een beetje ervaring dus welke het wordt maakt me niet zoveel uit.

Hallo,

Je kunt VB/C#.NET gebruiken, dan moet je wel het .NET Compact Framework (gratis) downloaden en op je apparaat installeren. Vervolgens kun je met Microsoft Visual Studio (2005/2008) je programma's gaan schrijven.

Succes!
Met vriendelijke groeten.
theblindman.

Op mijn PDA draait WindowsMobile6, meeste custom-applicaties zijn Java-toepassingen.
Over welke classes je juist moet implementeren kan ik je echter bitter weinig vertellen..

Op mijn PDA draait WindowsMobile6, meeste custom-applicaties zijn Java-toepassingen.
Over welke classes je juist moet implementeren kan ik je echter bitter weinig vertellen..

Hallo,

Ik moet toegeven dat ik ook geen enkele Java applicatie op mijn WM2003SE (jah, al een oud ding) heb staan...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Die SDK gaat niet werken, daar heb je namelijk een betaalde versie van Visual Studio voor nodig...

Hoe werkt dat .NET in "Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition" (de versie die ik nu heb)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan