PC ±1800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke dan vind ik het zover nu alles top van jou post Raoul90.
Alleen nu hoor ik dat ik "veel" beter een AMD processor, want dat is ook veel makkelijker overclocken enzo en een stuck goedkoper. Weten jullie daar iets meer over?
De phenom 2 955 komt volgende maand uit en is van 3.2 GHz heel makkelijk over te clocken naar 4.0 GHz?
En een nieuwe videokaart 4890 x2 komt dan uit waardoor de 4870 x2 goedkoper word?

Laatst bewerkt:
oke dan vind ik het zover nu alles top van jou post Raoul90.
Alleen nu hoor ik dat ik "veel" beter een AMD processor, want dat is ook veel makkelijker overclocken enzo en een stuck goedkoper. Weten jullie daar iets meer over?
De phenom 2 955 komt volgende maand uit en is van 3.2 GHz heel makkelijk over te clocken naar 4.0 GHz?
En een nieuwe videokaart 4890 x2 komt dan uit waardoor de 4870 x2 goedkoper word?
De AMD is inderdaad prijstechnisch gezien een heeeeel goed alternatief.
De i7 is alleen wel een stuk beter. En is nog makkelijker te overclocken dan de AMD.
Alleen het moederbord is zeker 100 euro duurder, het geheugen (ddr3) is duurder en ook de processor is duurder.
Dus tja, als jij liever wat minder geld uitgeeft, dan geef ik je groot gelijk.
Maar als je puur voor prestatie gaat, dan heb je geen gelijk

De 9800GT als PhysX-kaart gebruiken in inderdaad een goed idee.

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=74774
Hier staat zelfs ergens dat het werkt op een Crossfire-moederbord! (das goed nieuws als je toch voor een AMD-processor gaat: er zijn betere CF-moederborden op dit moment dan SLI-borden)

PhysX wordt niet al te breed ondersteunt, dus verwacht niet al teveel. Maar je hebt de kaart nu eenmaal...

Ja je hebt het nu over de I7 van bijna 1000 euro. ik ga dan wel voor de phenom 2 955 dan.

zou je kunnen uitleggen wat dat PhysX ongeveer is(in het nederlands)?

Ja je hebt het nu over de I7 van bijna 1000 euro. ik ga dan wel voor de phenom 2 955 dan.

zou je kunnen uitleggen wat dat PhysX ongeveer is(in het nederlands)?

Een deel van de berekeningen die een processor moet doen bij het spelen van spellen wordt dan uitbesteedt aan een losse videokaart.
Althans... als ik het goed heb...
Ook zorgt die losse videokaart ervoor dat er nog ingewikkelder berekeningen gedaan kunnen worden, waardoor nog mooiere effecten te krijgen zijn.
Maar hoe ik Physics precies moet vertalen weet ik niet.

meer info in het engels, met een lijst met spellen waarbij het werkt.
http://en.wikipedia.org/wiki/PhysX

Een deel van de berekeningen die een processor moet doen bij het spelen van spellen wordt dan uitbesteedt aan een losse videokaart.
Althans... als ik het goed heb...
Ook zorgt die losse videokaart ervoor dat er nog ingewikkelder berekeningen gedaan kunnen worden, waardoor nog mooiere effecten te krijgen zijn.
Maar hoe ik Physics precies moet vertalen weet ik niet.

meer info in het engels, met een lijst met spellen waarbij het werkt.
http://en.wikipedia.org/wiki/PhysX

Oke thax

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan