kantersjojo
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 nov 2008
Beste Helpers aangezien ik toch niet echt heel erg ver ga komen met mijn applicatie dacht ik laat ik het maar hier vragen.
Ik wil een programmatje maken dat standaart opstart met windows en dan 10 uur wacht. en dan windows weer opnieuw opstart.
Terwijl dit programmatje opstart moet hij een .bat openen maar dat snap ik allemaal wel.
bijv. deze codes komen erin voor:
Process.start("nummer1.bat");
System.Diagnostics.Process.Start("Shutdown", "/r");
Timer ding enz.
Ik ben hier nog steeds nieuw in maar ik probeer steeds meer te leren dus houd het alstjeblief een beetje makkelijk
PS. nadat ik dit getyp heb ben ik weg voor de avond. Ik kom later weer terug dus ik hoop dat iemand mij dan heeft gehlpen (Hint Hint) xD
Ik wil een programmatje maken dat standaart opstart met windows en dan 10 uur wacht. en dan windows weer opnieuw opstart.
Terwijl dit programmatje opstart moet hij een .bat openen maar dat snap ik allemaal wel.
bijv. deze codes komen erin voor:
Process.start("nummer1.bat");
System.Diagnostics.Process.Start("Shutdown", "/r");
Timer ding enz.
Ik ben hier nog steeds nieuw in maar ik probeer steeds meer te leren dus houd het alstjeblief een beetje makkelijk

PS. nadat ik dit getyp heb ben ik weg voor de avond. Ik kom later weer terug dus ik hoop dat iemand mij dan heeft gehlpen (Hint Hint) xD
Laatst bewerkt: