Mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.
informatie over in welke scripttalen => informatie in welke scripttalen

Ben je geïntreseerd => geinteresseerd

makkelijk te vinden, om het jullie makkelijk te maken => 2x makkelijk kan niet in 1 zin

zoals vaak algemeen bekend => zoals algemeen bekend

Deze bevind zich nog => Deze bevindt zich nog

Waar voor de redactie al niet goed kan zijn. :p

Ja, klopt. Ik heb hem per slot van rekening in 1 middag in elkaar gezet.

Is de comment in FF nu weg??? (anders moet ik nog wat proberen)

Met volgende browsers getest en goed bevonden:

IE 8
Firefox 3.07
Chrome
Opera
Safari

Veel plezier met je website

Dan staat hij waarschijnlijk zo in je cache-geheugen, als je dat leegmaakt moet hij wel weg zijn want hij bestaat niet meer.

Hij is weg. Alleen kan ik nog altijd niet in het bovenste mapje van je portfolio of is dit normaal?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat ligt aan IE, houd zich dus nog steeds niet aan de standaard!!!

Ik weet er wel een oplossing voor, maar dat later misschien

->Hoe zit het met je portfolio mapje?

->Hoe zit het met je portfolio mapje?

Dat is nu nog niet mogelijk vanwege die ene afbeelding. Als er meer in mijn portfolio komt kun je daar op klikken en ga je naar dat project/die afbeelding. Is dus normaal...

In IE7 worden die kleine stukjes informatie zoals "Nieuws", "In het kort" rechtsonderaan weergegeven. In Firefox staan ze wel netjes rechtsbovenaan naast de tekst :)

In IE7 worden die kleine stukjes informatie zoals "Nieuws", "In het kort" rechtsonderaan weergegeven. In Firefox staan ze wel netjes rechtsbovenaan naast de tekst :)

Ja, klopt. Daar word nog aan gewerkt. Het is trouwens alleen bij kleinere beeldschermen zo (of heb ik dat verkeerd???).

Het is trouwens alleen bij kleinere beeldschermen zo (of heb ik dat verkeerd???).

Je hebt gelijk. Ik heb een hogere schermresolutie ingesteld en daar is het probleem niet. Bij de resolutie van 1024x768 was dit wel het geval.

Ik heb de website even IE-vriendelijk gemaakt. Graag even wat reacties over hoe hij werkt in IE. Bij mij goed!

Nou...inderdaad, ook op de resolutie 1024x768 is het weer in orde :thumb:
Het is nog wel zo dat de achtergrondkleur in IE donkerder is dan in Firefox, maar misschien kan iemand anders daar wat meer over vertellen :)

Nou...inderdaad, ook op de resolutie 1024x768 is het weer in orde :thumb:
Het is nog wel zo dat de achtergrondkleur in IE donkerder is dan in Firefox, maar misschien kan iemand anders daar wat meer over vertellen :)

Dat klopt, die achtergrond moet donkerder zijn omdat IE het logo donkerder maakte...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan