hey, mijn laptop werd de laatste tijd zeer warm, en de ventilator maakte zeer veel geluid.
Ik heb hem dan eens opengemaakt, en al het stof uit de ventilator gedaan.
Toen werkte hij weer zeer stil en werd niet warm meer.
De laatste tijd begint hij weer warmer te worden en geluid te maken...
Dus ik zou zelf een koelsysteem willen maken, ik zou gewoon willen weten of mijn idee mogelijk is.
Ik zou dus een systeem willen maken zodat de processor word gekoelt met water, ijsblokjes of iets anders, zal later wel zien wat het handigst is.
Momenteel word de processor gekoelt doordat er een staaf opligt en die staaf word dan gekoelt met de ventilator.
Liefst zou ik de koeling die ernu inzit behouden en gewoon mijn systeem als extra koeling gebruiken.
Hoe zou ik dat dan het beste doen?
-De processor zelf koelen?
-Het staafje dat erop ligt koelen?
-iemand een anders idee?
Ik weet dat jullie gaan zeggen dat je niet met je koeling moet spelen omdat het gevaarlijk is voor je processor.
Maar ik ken redelijk veel van pc's dus ik weet wel ongeveer wat ik doe
.
Zou de temperatuur minder worden als ik het zelf koel samen met de ventilator die ernu insteekt? dus dat ik eigenlijk 2 koelingen heb.
--bedankt
--
Ik heb hem dan eens opengemaakt, en al het stof uit de ventilator gedaan.
Toen werkte hij weer zeer stil en werd niet warm meer.
De laatste tijd begint hij weer warmer te worden en geluid te maken...
Dus ik zou zelf een koelsysteem willen maken, ik zou gewoon willen weten of mijn idee mogelijk is.
Ik zou dus een systeem willen maken zodat de processor word gekoelt met water, ijsblokjes of iets anders, zal later wel zien wat het handigst is.
Momenteel word de processor gekoelt doordat er een staaf opligt en die staaf word dan gekoelt met de ventilator.
Liefst zou ik de koeling die ernu inzit behouden en gewoon mijn systeem als extra koeling gebruiken.
Hoe zou ik dat dan het beste doen?
-De processor zelf koelen?
-Het staafje dat erop ligt koelen?
-iemand een anders idee?
Ik weet dat jullie gaan zeggen dat je niet met je koeling moet spelen omdat het gevaarlijk is voor je processor.
Maar ik ken redelijk veel van pc's dus ik weet wel ongeveer wat ik doe

Zou de temperatuur minder worden als ik het zelf koel samen met de ventilator die ernu insteekt? dus dat ik eigenlijk 2 koelingen heb.
--bedankt