spel start niet op naar branden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hyperspider

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2009
hallo,

Ik heb een spel een (orginele) hij doet het nog steeds,
een vriend van mij wou het spel ook hebben dus ik heb het spel gebrand.
Brand proces was perfect voltooit.
Me vriend heeft het geinstaleert maar als tie op het pictogram klikt gebeurt er niks?
Probeerde ik het bij me eigen gebeurt er ook niks. Maar met de orginele wel wat nu?

Je kan een spel niet rechtstreeks branden. Daar zit een beveiliging op en dan start het spel niet. Ik neem aan dat er een melding verschijnt over het niet in de lade zitten van de schijf.

Je zal op zoek moeten naar een nocd/nodvd crack voor dat spel. Die moet je op de juiste plek plaatsen en dan pas zal het spel werken. Zelf op zoek gaan, want wij mogen je daar niet bij helpen.

Je kan een spel niet rechtstreeks branden. Daar zit een beveiliging op en dan start het spel niet. Ik neem aan dat er een melding verschijnt over het niet in de lade zitten van de schijf.

Je zal op zoek moeten naar een nocd/nodvd crack voor dat spel. Die moet je op de juiste plek plaatsen en dan pas zal het spel werken. Zelf op zoek gaan, want wij mogen je daar niet bij helpen.

oke ik ga daar naar kijken maar hij geeft geen melding?

hoe heb je precies de cd gebrand?

je moet namelijk een exacte kopie maken en NIET alle mapjes en bestanden kopieren.

maar ik denk dat een crack een oplossing kan zijn.

hoe heb je precies de cd gebrand?

je moet namelijk een exacte kopie maken en NIET alle mapjes en bestanden kopieren.

maar ik denk dat een crack een oplossing kan zijn.

ik heb met nero gebrand, ik klikte cd kopieeren was dat juist?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan