[Samsung E250v] SIM Unlocken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Nee, dit moet je pas doen als hij een jaar oud is, anders kost het je 60 euro.

Je kan het wel op de markt laten doen voor 10 euro!

Gr. Jordi

Hi,

Nee, dit moet je pas doen als hij een jaar oud is, anders kost het je 60 euro.

Je kan het wel op de markt laten doen voor 10 euro!

Gr. Jordi

Hoi Jordi,

Dus nu WEL laten doen want ik schreef......anderhalf jaar oud (1½ jaar).
Ik ga volgende week direct naar de Vodafone winkel in Roermond. Dat is de dichtsbijzijnde. Ben benieuwd of ze mij kunnen helpen.

Bedankt voor je reactie.:thumb:

Marlie

unlocken lukt niet

Hai heb bij de kijkshop een oud toestel gekocht met pre paid kaart. Dit is de samsung SGH m300 v (vodafone)

Ik wil graag hier mijn sim only in gaan gebruiken, maar zodra ik zo een unlock nummer bel van ongeveer 2,99 een 0900 of 0909 nummer zegt een stem dat mijn toestel hiervoor geblokkeerd is.

Hoe kan ik hem ooit simlock vrij maken. Om de hoek zit een winkel die doet dit mogelijk voor mij maar willen 15 euro hebben, wil het dus eerst zelf proberen...leer ik ook nog iets van.

Groet Sandra

Laatst bewerkt:
unlocken lukt niet

Hai heb bij de kijkshop een oud toestel gekocht met pre paid kaart. Dit is de samsung SGH m300 v (vodafone)

Ik wil graag hier mijn sim only in gaan gebruiken, maar zodra ik zo een unlock nummer bel van ongeveer 2,99 een 0900 of 0909 nummer zegt een stem dat mijn toestel hiervoor geblokkeerd is.

Hoe kan ik hem ooit simlock vrij maken. Om de hoek zit een winkel die doet dit mogelijk voor mij maar willen 15 euro hebben, wil het dus eerst zelf proberen...leer ik ook nog iets van.

Groet Sandra

Groet Sandra

Hoi Sandra,

Wij hebben het unlocken laten doen bij een bedrijf (winkel) dat ook autotelefoons, autoradio's en dergelijke verkoopt en inbouwt. De telefoon moest helaas naar Vodafone worden opgestuurd want er bleek een softwarefout in te zitten. Bij Vodafone hebben ze het toestel ge-reset en direct simlockvrij gemaakt. Het toestel is een E250, dus heel anders dan dat van jou.
Persoonlijk zou ik eerst bij Google even intypen: simlockvrijmaken Samsung SGH M300V. Als jouw toestel ouder is dan een jaar, dan zul je hier wel links tegenkomen hoe je dit toestel met een bepaalde code simlockvrij te maken is. Eigenlijk heel simpel. Je toetst de code in met * en # en huppakee, het werkt !
Is jouw toestel nog geen jaar oud, dan zou je ook naar zo'n "winkel" kunnen gaan waar ze toestellen unlocken. Dat kost wel geld, tussen de 10 en de 30 euro meestal.

Bedenk maar wat je graag wil doen.

Groet,
Marlie (venne000)

Hai Bedankt voor u bericht,

Ik wil het liever zelf proberen, om de hoek zit een winkel die kunnen het mogelijk doen. Maar ik wil gewoon zelf het kunnen, ivm het heel makkelijk is (volgens vele) maar mijn probleem zit hem meer als ik het nummer bel 0900 zegt een dame dat mijn toestel is geblokkeerd, ik vermoed dat Vodafone dit zo heeft geregeld zodat je hem niet kunt ontgrendelen.

Het is een toestel, net nieuw maar al zeer zeker een ouder model Samsung SGH m 300v gewoon een simpel toestel, dus wil er niet te veel extra geld in stoppen.

Maar in ieder geval bedankt!!!

groet Sandra

Hai Bedankt voor u bericht,

Ik wil het liever zelf proberen, om de hoek zit een winkel die kunnen het mogelijk doen. Maar ik wil gewoon zelf het kunnen, ivm het heel makkelijk is (volgens vele) maar mijn probleem zit hem meer als ik het nummer bel 0900 zegt een dame dat mijn toestel is geblokkeerd, ik vermoed dat Vodafone dit zo heeft geregeld zodat je hem niet kunt ontgrendelen.

Het is een toestel, net nieuw maar al zeer zeker een ouder model Samsung SGH m 300v gewoon een simpel toestel, dus wil er niet te veel extra geld in stoppen.

Maar in ieder geval bedankt!!!

groet Sandra

Hoi Sandra,

Als je het toestel "laat" opsturen naar Vodafone is het WEL gratis.
Het enige nadeel: je kunt het niet zelf doen !

Succes !

Marlie
venne000

Ik wil mijn mobiel ook unlocken ik heb de samsung d900i bij vodafone al meer dan 1 jaar... Maar er staat dat het gratis is maar is dat zo?... Linkie Als ik het zo online doen is het dan wel echt gratis?... Niet dat vodafone ineens met een rekening aankomt?...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan