Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hi,
Nee, dit moet je pas doen als hij een jaar oud is, anders kost het je 60 euro.
Je kan het wel op de markt laten doen voor 10 euro!
Gr. Jordi
Ow, sorry een leesfoutje
Succes en ik hoor het wel!
Gr. Jordi
Hai heb bij de kijkshop een oud toestel gekocht met pre paid kaart. Dit is de samsung SGH m300 v (vodafone)
Ik wil graag hier mijn sim only in gaan gebruiken, maar zodra ik zo een unlock nummer bel van ongeveer 2,99 een 0900 of 0909 nummer zegt een stem dat mijn toestel hiervoor geblokkeerd is.
Hoe kan ik hem ooit simlock vrij maken. Om de hoek zit een winkel die doet dit mogelijk voor mij maar willen 15 euro hebben, wil het dus eerst zelf proberen...leer ik ook nog iets van.
Groet Sandra
Hai Bedankt voor u bericht,
Ik wil het liever zelf proberen, om de hoek zit een winkel die kunnen het mogelijk doen. Maar ik wil gewoon zelf het kunnen, ivm het heel makkelijk is (volgens vele) maar mijn probleem zit hem meer als ik het nummer bel 0900 zegt een dame dat mijn toestel is geblokkeerd, ik vermoed dat Vodafone dit zo heeft geregeld zodat je hem niet kunt ontgrendelen.
Het is een toestel, net nieuw maar al zeer zeker een ouder model Samsung SGH m 300v gewoon een simpel toestel, dus wil er niet te veel extra geld in stoppen.
Maar in ieder geval bedankt!!!
groet Sandra
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.