Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je wilt upgraden naar windows vista dan zou ik een 64-bit versie nemen.. dan gebruikt hij wel de volle 4 gb. Ik geloof dat 64 bit tot 8 gb gaat! :thumb:
de 64-bit gaat nog veeeeeel verder dan 8Gb, afhankelijk echter van de chipset van je moederbord.
64-bit Windows ondersteund tot maximaal 4 Tb intern geheugen, alhoewel de limiet van de Home Edtions van Windows Vista en de 64-bits versie momenteel is gezet op 128 Gb intern geheugen
de 64-bit gaat nog veeeeeel verder dan 8Gb, afhankelijk echter van de chipset van je moederbord.
64-bit Windows ondersteund tot maximaal 4 Tb intern geheugen, alhoewel de limiet van de Home Edtions van Windows Vista en de 64-bits versie momenteel is gezet op 128 Gb intern geheugen
Volgens mij is het max tot nu toe (Dat het moederbord ondersteunt) 32 gb toch?
Er zijn ook (dure!) moederborden die meer dan 32Gb ondersteunen
dan heb ik weer wat geleerd..zou ik een serial van een vista home premium 32 bit ook voor een vista home premium 64 bit kunnen gebruiken?
dan heb ik weer wat geleerd..zou ik een serial van een vista home premium 32 bit ook voor een vista home premium 64 bit kunnen gebruiken?
Er zijn ook (dure!) moederborden die meer dan 32Gb ondersteunen
JA dat kan wel !!! Heb zelf 3 laptops op deze manier omgezet naar x64 met een x32 serial, geactiveerd via internet, geen problemen. draait al bijna een jaar zo.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.