tekengroote

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brm81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Hallo Ik ben Ron,nieuw hier op t forum dus weet niet zeker of ik mijn vraag op de goede plaats stel.

Heb sinds een week een nieuwe pc waar vista op draait (altijd met windows 2000 pro gewerkt) en het is ff wennen moet ik zeggen.

Nu heb ik het probleem als ik op internet paginas zit ,ik de tekengroote (letter groote) wil groter zetten dit niet werkt,er veranderd niks eigenlijk.Nu zou het heel handig zijn als dat wel werkte want kan t amper lezen zo klein.

Dus als iemand hier een oplossing voor weet,zou ik zeer dankbaar voor zijn.

Gr. Ron

Hallo Ik ben Ron,nieuw hier op t forum dus weet niet zeker of ik mijn vraag op de goede plaats stel.

Heb sinds een week een nieuwe pc waar vista op draait (altijd met windows 2000 pro gewerkt) en het is ff wennen moet ik zeggen.

Nu heb ik het probleem als ik op internet paginas zit ,ik de tekengroote (letter groote) wil groter zetten dit niet werkt,er veranderd niks eigenlijk.Nu zou het heel handig zijn als dat wel werkte want kan t amper lezen zo klein.

Dus als iemand hier een oplossing voor weet,zou ik zeer dankbaar voor zijn.

Gr. Ron

CTRL+ scrollwheel :D dan zoom je in en wordt het duidelijk groter

Welkom Ron.

Je kan inderdaad de tekengroote aanpassen.
Rechtermisknop-Persoonlijke voorkeur aanpassen-persoonlijke instellingen en bekijk bijvoegde afbeelding maar eens

ScreenShot005.jpg

CTRL+ scrollwheel :D dan zoom je in en wordt het duidelijk groter

Dat werkt wel ja,maar hierdoor moet ik ook na links en rechts scrollen voor een pagina te lezen,en dat met een breedbeeld monitor hehe.

Wat ik bedoel is als je rechtboven in beeld op pagina klikt en na tekengroote gaat kun je kiezen tussen een aantal standen,echter gebeurd er niks als ik erop klik,dit had ik graag verholpen

Dat werkt wel ja,maar hierdoor moet ik ook na links en rechts scrollen voor een pagina te lezen,en dat met een breedbeeld monitor hehe.

Wat ik bedoel is als je rechtboven in beeld op pagina klikt en na tekengroote gaat kun je kiezen tussen een aantal standen,echter gebeurd er niks als ik erop klik,dit had ik graag verholpen

Mozilla firefox? of internet explorer? of welke :P

Als je geen Mozilla firefox hebt raad ik die u zoizo aan

ps: scrollen? als ik het doe wordt alles minder breed en verplaats het naar onder(ook breedbeeld tv hier :P)

Welkom Ron.

Je kan inderdaad de tekengroote aanpassen.
Rechtermisknop-Persoonlijke voorkeur aanpassen-persoonlijke instellingen en bekijk bijvoegde afbeelding maar eens

Bekijk bijlage 62114

Hallo Marcel,

deze optie had ik gevonden,maar heermee verander je eigenlijk alles,ook die icoonen op t buroblad enzo.

Ik bedoel echt puur op internet sites,ik snap gewoon niet waarom via pagina/tekengroote simpel weg niet veranderd,dit heb ik op de meeste sites en op sommige werkt t gewoon

mastermindzh,

ik bedoelde dat ik dan ook van links met de balk moet gaan hehe

Gr. Ron

bij firefox is het Extra(tools) Internet options Inhoud en daar kan je het veranderen

Internet explorer post ik het zometeen die is nog aan het update (gebruik die nooit :O)

EDIT: bij internet explorer ga je naar Page(rechtsboven) en dan naar text size (hier kan u kiezen) of naar zoom (als zoom niet 100% is is alles kleiner!)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan