Hoi !
Opstarten van de Win 7 DVD, klikken op install, gewenste partitie aanwijzen, klaar !
Duurt op mijn PC 20 minuten, ondertussen kun je wat anders gaan doen.
Pas op het laatst wordt om een key gevraagd; als je daar niets invult en het vinkje weg haalt heb je 30 dagen.
Als alles klaar is gewoon aktiveren door een Microsoft beta-key in te trommelen.
Wat is daar moeilijk aan ?
Greetz,
Harry.
Ik vraag me dan af of Win 7 dan ook weer gemakkelijk te verwijderen is.
Wat als je windows 7 dan verwijderd en terug alleen vista wilt, moet je dan net zoals met een dualboot xp-vista ook een programma zoals vistaboot pro gaan downloaden en gebruiken om weer normaal te kunnen booten of gaat het dan helemaal vanzelf want ik heb gehoord dat het starten van Win. 7 ook veel gebaseerd is op Vista.
Stel nu: Je ben de beta aan het gebruiken naast vista.
De definitieve versie van win. 7 komt uit en natuurlijk wil je die installeren, dan zal het waarschijnlijk gewoon die dvd van win. 7 installeren zijn waarop de beta van win. 7 staat.
Dat zou gemakkelijk moeten zijn, maar als je dan van windows 7 afwilt???
Ik zou het zelf ook nog eens moeten proberen hoor, ik heb er ook echt veel goeds over gehoord.
Sneller, gebruikt minder resources dan vista, handige nieuwe functies, etc.
Maar ik ga liever voor stabiele versies (al was dat bij de release van vista niet echt het geval, maar goed xD)
Windows zal hun lesje wel geleerd hebben en ze hebben het wel zo goed als allemaal gecorigeerd.
Ik ben benieuwd en ik denk dat dit zowat het beste OS van windows zal worden, en dan doel ik toch ook wel een beetje op een OS met een mooie interface