Althrasius
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 jun 2008
Hey, ik heb hier een lange tijd geleden een soortgelijk vraag gesteld, maar ik stel hem weer opnieuw.
Hele tijd geleden had ik Medieval Total War 2 geïnstalleerd. Mijn pc voldeed aan de recommended requirements, en ging spelen.
Maar al snel flipte mijn pc tijdens het spelen, met als resultaat dat mijn videokaart gemolestreerd was (rijp voor sloop). Toeval?, maar mijn pa (die vrij veel van pc's af weet) en ik wisten niet wat de oorzaak was.
Hij had garantie, dus we haalden een nieuwe, zetten er vakkundig in, en ik probeerde weer M:TW2 te spelen. Weer crash. Ditmaal videokaart én moederboard naar de knoppen.. Via via nieuwe moederboard geregeld en nieuwe videokaart gekocht. Geen M:TW2 meer, en pc bleef gewoon draaien.. Weer toeval??
Dus de vraag, zou het spel M:TW2 mijn hardware kunnen aantasten?
Ik weet dat ik nu een ietwat betere pc heb dan toen, op dit moment heb ik:
CPU - 2.80Ghz
Videokaart - GeForce 7800GT 256MB
Geheugen - 1.5GB
Voeding is oké, dat was en is niet het probleem.
Ik wil het graag opnieuw proberen, en als ik aan de recommende requirements voldoe, een goeie voeding heb, zou het veilig moeten kunnen?
Het moet gewoon stom toeval zijn geweest.. toch?
Help me out!
Hele tijd geleden had ik Medieval Total War 2 geïnstalleerd. Mijn pc voldeed aan de recommended requirements, en ging spelen.
Maar al snel flipte mijn pc tijdens het spelen, met als resultaat dat mijn videokaart gemolestreerd was (rijp voor sloop). Toeval?, maar mijn pa (die vrij veel van pc's af weet) en ik wisten niet wat de oorzaak was.
Hij had garantie, dus we haalden een nieuwe, zetten er vakkundig in, en ik probeerde weer M:TW2 te spelen. Weer crash. Ditmaal videokaart én moederboard naar de knoppen.. Via via nieuwe moederboard geregeld en nieuwe videokaart gekocht. Geen M:TW2 meer, en pc bleef gewoon draaien.. Weer toeval??
Dus de vraag, zou het spel M:TW2 mijn hardware kunnen aantasten?
Ik weet dat ik nu een ietwat betere pc heb dan toen, op dit moment heb ik:
CPU - 2.80Ghz
Videokaart - GeForce 7800GT 256MB
Geheugen - 1.5GB
Voeding is oké, dat was en is niet het probleem.
Ik wil het graag opnieuw proberen, en als ik aan de recommende requirements voldoe, een goeie voeding heb, zou het veilig moeten kunnen?
Het moet gewoon stom toeval zijn geweest.. toch?
Help me out!