PSP in W.C. laten vallen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomah

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Help!
Ik heb mijn PSP in het toilet laten vallen en ook mijn batterij is uit mijn PSP gevallen en in het water beland. Dit alles heeft ongeveer 3 seconden in het water gelegen.
Nu werkt hij natuurlijk niet meer, ik heb hem zo snel mogelijk helemaal droog gemaakt maar hij start nog steeds niet op ...

Wat kan ik doen?
Of is hij er volledig aan? :(

Plz help!

Je kunt de PSP een dag en nacht laten drogen bij een kachel (niet op of onder, maar er dichtbij) en het weer proberen, anders kun je de PSP echt opgeven.

Overigens, wil ik weten wat je PSP in de pot doet?

Verdomme he, hij mag echt niet kapot zijn :shocked: :(:(:(

Nja hij zat in me zak van me trui en hij viel er gewoon uit wanneer ik me bukte om de bril omhoog te doen :eek:

Ik ken het ding, gewoon paar dagen laten drogen, ik had het bij mijn creative zen en na 2 dagen deed hij het weer. Ik zou dat zo is zo even proberen.

Drogendrogendrogen.. en als hij het na 1 week niet doet, moet je het toch opgeven..

En vanaf nu wat voorzichtiger met je spullen omgaan..

gamen en zeiken gaat niet samen. alhoewel....

heb je garantie? anders is hij helaas afgeschreven.

haal alle lose delen van de psp er uit en doe de psp samen met de losse onderdelen in een bak met rijst dan 1 nacht laten staan 50% dat ie het weer doet :thumb:

en als dat faalt kun je altijd nog de rijst opwarmen en heb je een maaltijd :P

wss werkt dit omdat de psp van japanse bodem komt en met rijst voer je het beestje :P

heb je garantie? anders is hij helaas afgeschreven.

Heb je dat nog ?, anders moet je hem op sturen naar sony.
Ik geloof dat je 1 jaar garantie hebt, en als je opstuurt zonder garantie moet je er wel voor betalen
eventueel kun je ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt.

Mvg sinic907

geluk dat je nog niet gescheten had anders had je em denk ik niet binnen 3 seconden weer opgeraapt ;-)

ja, niks aan doen, losse onderdelen eruit halen en gewoon laten drogen. Vooral niet op de kachel leggen, dat is veel te warm.
Heb ook wel eens een PDA gehad die een tijdje in het water heeft gezwommen. Zoveel mogelijk eruit schudden, en gewoon een paar dagen laten drogen. Komt wel weer goed.

Dat verhaal van die rijst werkt misschien ook wel, maar dan zou ik hem toch wel met een (dunne) doek beschermen. Als er stof of stukjes rijst in het apparaat komen, knapt ie daar vast ook niet van op.

Het belangrijkste is vaak dat het apparaat niet aan moet staan, zodra hij aanstaat ontstaat er kortsluiting en dan kun je het zeker vergeten. Zolang dit niet het geval is, is het vaak nog te redden.

Owkeej, ik heb net mijn PSP weer aangedaan nadat hij al even heeft kunnen drogen, en hij gaat gewoon weer aan!
Enkel het scherm is nu wel helemaal verneukt, het ziet helemaal grijs enzovoort, je kent het wel.
Kan je hieraan nog iets doen?

Dan zul het water tog wat schade of kortsluiting hebben veroorzaakt.
Je hebt nog geluk dat hij het doet, je hebt hem ook nog aan gedaan
Dit alles heeft ongeveer 3 seconden in het water gelegen.
Nu werkt hij natuurlijk niet meer
Dus je hebt hem aan gehad, geluk dat hij geen kortsluiting maakte !:shocked:

Mvg sinic907

Haha wonder boven wonder gaat mijn PSP weer gewoon perfect.
Het scherm is enkel vanboven en beneden wat 'aangetast' door het water maar dat zie je bijna niet :love:

Ik heb zoveel geluk gehad, ik hou van mijn PSP :thumb:

Mooi mooi en de volgende keer oppassen he:rolleyes:;)
succes er mee.

En onthoud pisse + pspen = slecht combonatie hihi

Mvg sinic907 :thumb:

dat schempje bestaat uit een aantal laagjes materiaal, het duurt even voordat alle water daaruit is opgedroogd. Komt wel weer goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan