Databank vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wpken

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Beste,

Zit met een groot raadsel. Ik probeer een geselecteerde waarde uit mijn combobox mee te geven om die waarde toe te kennen aan een integer variablele met de volgende code :
Dim patientid As Integer = Integer.Parse(PatientIdComboBox.SelectedValue.ToString)

Nu krijg ik steeds dezelfde fout: "formatexception was unhandled by user code"

inputstring was not in the correct format. Het rara is dat ik nog een ander project hebt waar ik juist identiek dezelfde code gebruik en waar dit wel werkt.

ik heb hier dus mijn patientid nodig om mijn patientrow te vormen (lees te zoeken op mijn primaire sleutel)

zie ik hier nu iets over het hoofd of niet ??

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Convert m gewoon naar een Integer (CInt)

Dim patientid As Integer = CInt(PatientIdComboBox.SelectedValue.ToString)

Convert m gewoon naar een Integer (CInt)

Dim patientid As Integer = CInt(PatientIdComboBox.SelectedValue.ToString)

Ja die code had ik maar ik kreeg steeds een foutmelding dat mijn inputstring in een verkeerd formaat was.

T probleem is al opgelost , ik had mijn bindingsource verkeerd geplaatst.

Beste,

Zit met een groot raadsel. Ik probeer een geselecteerde waarde uit mijn combobox mee te geven om die waarde toe te kennen aan een integer variablele met de volgende code :
Dim patientid As Integer = Integer.Parse(PatientIdComboBox.SelectedValue.ToString)

Nu krijg ik steeds dezelfde fout: "formatexception was unhandled by user code"

inputstring was not in the correct format. Het rara is dat ik nog een ander project hebt waar ik juist identiek dezelfde code gebruik en waar dit wel werkt.

ik heb hier dus mijn patientid nodig om mijn patientrow te vormen (lees te zoeken op mijn primaire sleutel)

zie ik hier nu iets over het hoofd of niet ??

alvast bedankt

Vink m dan als opgelost af graag.

Is bij deze gebeurd thanks voor de reactie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan