007baske007
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2008
Hallo,
Ik heb een .cfg file van een gameserver, waar de ip adressen in staan die gebanned zijn. nu wil ik een programmatije schrijven, waarmee ik een ip adres kan toevoegen, achter de regel ipbans. De ban moet een temp ban zijn dus ik het kort:
progje die ipadressen schrijft en weghaalt uit een cfg file, dus een programma, ik zet in een textbox een ip adres, ik zet in een andere textbox het aantal minuten hoelang de ban duurt, en dan moet hij hem toevoegen en na bijvoorbeeld 60 minuten verwijderen, als deze zo ingesteld is. Hier het stukje uit de cfg wat ik bedoel:
de ip adressen moeten dus achter g_banips staan, zoals boven vermeld, 88.159.114.113 gebanned.
Lang verhaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt, Bas
Ik heb een .cfg file van een gameserver, waar de ip adressen in staan die gebanned zijn. nu wil ik een programmatije schrijven, waarmee ik een ip adres kan toevoegen, achter de regel ipbans. De ban moet een temp ban zijn dus ik het kort:
progje die ipadressen schrijft en weghaalt uit een cfg file, dus een programma, ik zet in een textbox een ip adres, ik zet in een andere textbox het aantal minuten hoelang de ban duurt, en dan moet hij hem toevoegen en na bijvoorbeeld 60 minuten verwijderen, als deze zo ingesteld is. Hier het stukje uit de cfg wat ik bedoel:
Code:
cg_currentSelectedPlayerName ""
seta cg_cameraOrbitDelay "50"
seta cg_smoothClients "0"
seta cg_noProjectileTrail "0"
seta cg_damageindicator "1.5"
seta cg_tracerChance "0.5"
seta cg_animBlend "1"
seta cg_automap_x "485"
seta cg_automap_y "5"
seta cg_automap_w "150"
seta cg_automap_h "150"
seta cg_automap_a "0.75"
seta cg_drawRadar "2"
seta cg_drawTeamScores "1"
seta cg_voiceRadio "1"
seta cg_voiceGlobal "1"
seta cg_soundGlobal "1"
seta cg_soundFrag "1"
seta team_identity "prometheus1"
seta outfitting "DABDA"
seta fx_debug "0"
seta fx_countScale "1"
seta fx_nearCull "0"
seta developer "0"
seta logfile "2"
seta r_colorMipLevels "0"
seta r_fullbright "0"
seta r_nocurves "0"
seta r_lightmap "0"
seta r_shownormals "0"
seta pmove_fixed "0"
seta pmove_msec "8"
seta cg_thirdPerson "0"
seta g_banIPs "88.159.114.113 "
de ip adressen moeten dus achter g_banips staan, zoals boven vermeld, 88.159.114.113 gebanned.
Lang verhaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Bedankt, Bas