hoe instaleer je een spel zodat je helmaal geen cd nodig hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.

marijn94

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Hallo,

Ik heb een vraag.
kun je een spel ook zo instaleren zodat je nooit de cd meer in de pc hoeft te doen?

Gr,

Marijn

dan zul je een crack nodig hebben, dit is iets waar we niet over mogen praten op dit forum...

Google het even "crack" en als het niet lukt *KNIP*

Laatst bewerkt door een moderator:
Cracks mogen hier wel degelijk woren besproken, echter het geven van een link is tegen de regels. Als iemand het spel legaal bezit is het hebben van een crack prima.

De crack is inderdaad een oplossing voor wat jij wilt doen, gebruik inderdaad google.

een crack is niet de beste oplossing als je ook online wilt dan loop je namelijk een versie achter ;)

als je niet online hoeft werkt een crack prima :thumb: en het is nog legaal om een crack te hebben als je de originele cd hebt ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
wat is ISO.
ik heb bij wat sites gekeken en gedownload maar ik krijg het niet voor mekaar.
weet iemand een goede en betrouwbare site?

Links naar dit soort downloads mogen hier niet gegeven worden.

ISO is een bestands extentie voor een image. Een image is een 1 op 1 kopie van een schijf.

Beterft het een online spel? Want dan kan je het spelen online met een crack wel vergeten. Een crack is dan niet de juiste oplossing.

Is het gewoon een leuk spel voor jezelf als, ik noem maar iets, the Sims. Dan is een crack wel degelijk een goede oplossing voor jou.

Een .iso is een bestand dat een cd/dvd "nadoet" die je vervolgens kan laden in een virtuele drive, die dan weer doet alsof het een echte cd/dvd speler is.

Inderdaad zelf even op zoek naar de crack, met het installeren daarvan mogen we wel helpen, dus als het niet lukt geeft u maar een gil :thumb:

Je kunt ook zoeken op "no-cd patch", die zijn voor veel spellen ook beschikbaar; misschien krijg je dan meer resultaten :)

je zou natuurlijk ook een cd toren kunnen aanschaffen xD

maar dat is een beetje extreem en ouderwets tegenwoordig word alles gevirtualiseerd met behulp van bijv. iso's.

bij sommige spellen kan je met een crack wel online spelen zonder cd.

bij call of duty bv heb je de cd alleen nodig om singleplayer te spelen.
dus kan je het exe file van singleplayer gewoon vervangen door de crack.

multiplayer doet het dan wel gewoon, want dat is een andere exe.
alleen je serial word gecontroleerd bij multiplayer, en als je een origineel spel hebt dan doet multiplayer het ook.
heb ik ook gedaan.

je moet wel zorgen dat je de goeie versie van de crack hebt.

ik heb namelijk cod geupdate naar 1.4, en dan heb je ook de 1.4 crack nodig.

cracks worden trouwens meestal "pc fixes" genoemd op die sites, waarvan ik je de link helaas niet mag geven :p

gr ruud

Een ISO downloaden lijkt mij het verstandigst

negeer dit, want dit slaat nergens op.

ik weet niet hoe je hierbij komt, maar goed.

wat iemand anders al zei, een iso is een virtuele disk, heeft helemaal niks met een crack te maken.

je zou dan van je originele cd een iso moeten maken en die moeten mounten, maar dat kost je alleen maar onnodig schijfruimte, en moeite. en is nog maar de vraag of het werkt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan