Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wil graag voor thuis een server inrichten (2 laptops die verbinding met de server moeten maken een laptop die als server werkt ) maar wat voor programma heb ik er dan voor nodig kan dat gewoon met windows server 2003 en hoe is de server te benaderen van een andere laptop?
het is voor mij helemaal nieuw
maar ik heb via vuze nu windows server 2003 gedownload deze kan ik echter niet op mijn laptop instaleren
en de server die ik wil gaan maken is bedoeld voor dat ik thuis op mijn overige computers gewoon kan inloggen via die server net zoeits als ze bijvoorbeeld bij een sgool doen
en ik wil er een game server opzetten (ik weet hoe dit moet maar had geen server )
Dat zei ik ook al...1 Een anti virus programma voor Linux server kan het verspreiden van virussen tegen gaan.
Bedoelde ik ook al met betere security, al zijn er altijd exploits in een OS aanwezig.2 Om een virus actief te maken moet ik handmatig een wachtwoord invoeren.
Dus een server besmette is lastiger.
''Linux'' biedt zelf geen ondersteuning. Het is oorspronkelijk de naam van de kernel, maar wordt ook veel gebruikt als verzamelnaam voor de verschillende distro's.3 Windows servers kosten geld, Linux bied alleen tegen betaling ondersteuning of via een forum zoals deze of het Ubuntu forum.
En de beginners dan, die meestal het technische Engels niet (volledig) machtig zijn?4 Voor beginners is Linux lastiger, maar er zijn voldoende Engelstalige boeken.
Ik geef slechts mijn mening over het softwaregebruik van een Homeserver. Deze hebben meestal weinig taken te verdragen, staan netjes met een firewall en een antivirusscanner geïnstalleerd en draaien vooral op Windows, daar de gemiddelde computeraar daarmee meer vertrouwd is.5 U mag mijn adviezen volgen maar hoeft natuurlijk niet, U bepaalde zelf wat U wilt en ik weet alleen dat vele voor Linux kozen omdat stabiliteit en betrouwbaarheid vaak belangrijker is dan snelheid.
nou ik heb gehoord dat meerdere mensen voor thuis voor 5 computers een laptop kunnen gebruiken als server dus dit is wel haalbaar
het enige wat ik wil weten is hoe ik het inlogscherm op mijn andere computers krijg want de server is al helemaal ingesteld aleen ik weet niet hoe ik er verbinding mee moet en kan maken
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.