Instalatie Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tiemod

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Graag zou ik vragen of hier iemand mij kan vertellen waarom ik dreamweaver niet kan instaleren? Ik heb alle onderdelen aangevinkt en daarna gekozen om te instaleren. Maar net na die bijna klaar is houd deze ermee op, en geeft aan dat die niet kan instaleren omdat hij sommige onderdelen mist.

Wie kan mij helpen??:confused:

Wat is de exacte foutmelding? Wat mist er? Is Dreamweaver legaal of illegaal? Bij Illegaal, ben je er zeker van dat het hele programma binnen was?

Wat is de exacte foutmelding? Wat mist er? Is Dreamweaver legaal of illegaal? Bij Illegaal, ben je er zeker van dat het hele programma binnen was?
Dit is hetgeen wat ik krijg als die bijna klaar is met de instalatie:

Adobe Dreamweaver CS4
Fout:
Error 1603. Onherstelbare fout bij installatie.

Adobe Bridge CS4
Fout:

Adobe Device Central CS4
Fout:

En wat zijn de antwoorden op de overige vragen die ik stelde?

Hoe zit het trouwens met ruimte op je hd? Want ook daar kan de fout vandaan komen, het niet hebben van voldoende ruimte om te installeren. Dus dan zal je extra ruimte vrij moeten maken, mocht dat het probleem zijn.

Laatst bewerkt:
En wat zijn de antwoorden op de overige vragen die ik stelde?

Hoe zit het trouwens met ruimte op je hd? Want ook daar kan de fout vandaan komen, het niet hebben van voldoende ruimte om te installeren. Dus dan zal je extra ruimte vrij moeten maken, mocht dat het probleem zijn.

Ik heb dit programma compleet gedownload (niet legaal) En de ruimte op mijn hd is: 56,8 g op c en op d 2,40 g

En waar probeer je het op te installeren? C of D?

Wat gebeurd er als je de onderdelen, waar de foutmelding op komt, niet installeerd? Daar kan je voor kiezen als je begint met de installatie.

En waar probeer je het op te installeren? C of D?

Wat gebeurd er als je de onderdelen, waar de foutmelding op komt, niet installeerd? Daar kan je voor kiezen als je begint met de installatie.
Ik instaleer deze op mijn c schrijf. Wat zou ik dan moeten af vinken om niet te instaleren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan