game pc 900 - 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb met beide kasten geen ervaring, maar ik vind die guardian 921 er wel ontzettend vet uitzien. Op Alternate krijgt ie ook 4 recensies met 5 sterren, schijnt echt een topding te zijn.

Van die Thermaltake M9D weet ik het niet zo goed.. Volgens mij was Thermaltake ook niet heel erg goed met kasten en was NZXT wat beter.. Maar dat weet ik niet zeker..

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de NZXT.

Ik heb met beide kasten geen ervaring, maar ik vind die guardian 921 er wel ontzettend vet uitzien. Op Alternate krijgt ie ook 4 recensies met 5 sterren, schijnt echt een topding te zijn.

Van die Thermaltake M9D weet ik het niet zo goed.. Volgens mij was Thermaltake ook niet heel erg goed met kasten en was NZXT wat beter.. Maar dat weet ik niet zeker..

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de NZXT.

Marsmannetje zei dat thermaltake ook wel goede kasten had.
Dus vandaar dat ik deze er bij had gekozen..

De NZXT is 6 euro duurder is niet veel maar toch 6 euro...
Maar als jij meer kunt vinden in recensies dan ik over de M9D die minder goed zijn dan hoor ik het graag.
Dan kan ik misschien een betere keuze maken..

Ik zou Marsmannetje maar geloven. Hij heeft er meer verstand van.. En Thermaltake is ook niet slecht hoor, maar van de kasten had ik geen hoge indruk maar van die M9D specifiek zou ik het echt niet weten.. :P

Ik ga nog eens even zoeken voor je.

Edit:
Guardian 921 wordt hier heel goed beoordeeld door de overclockersclub.. De Gold award :P
http://www.overclockersclub.com/reviews/nzxt_guardian_921/

En hier de M9D: http://www.rbmods.com/Articles/Thermaltake/M9D_case/1.php

Ik hoop dat je Engels op peil is.. Anders is het dat nu wel :P

Laatst bewerkt:
Ik zou Marsmannetje maar geloven. Hij heeft er meer verstand van.. En Thermaltake is ook niet slecht hoor, maar van de kasten had ik geen hoge indruk maar van die M9D specifiek zou ik het echt niet weten.. :P

Ik ga nog eens even zoeken voor je.

Ik geloof hem ook wel hoor..
Lees al een tijdje mee met andere topics hier...

Is goed...

Ik hoop dat ik volgende week kan gaan bestellen(vakantiegeld he):p
Dan ben ik daarna van mijn packard hell af:evil:

Jullie helpen ontzettend goed..

Ik heb zelf al eens eerder gebouwd maar hier leer ik echt wat goed is en wat niet...
Soms lees ik een topic met een systeem en dan weet ik dat het niet goed is ..
Lees ik later van jullie dat het klopt dat het niet goed is en stellen jullie een beter systeem voor...
Zo heb ik mijn systeem hier ook samengesteld.:love:

Hahaha niet verliefd gaan worden hè :P

Nee maar we doen ons best hier, die OEM pc'tjes worden in principe altijd afgeraden, tenzij de betreffende gebruiker geen verstand van pc's heeft en ook niet wil betalen om hem door de webshop in elkaar te laten zetten.. Gelukkig is dat heel zeldzaam :P
Dus ja, met zoveel hardware leer je vanzelf wat goed is en wat niet.. Niet dat ik er heel veel vanaf weet, ik ben ook hier begonnen met een probleem en na die packard bell ben ik me er in gaan verdiepen.

Hahaha niet verliefd gaan worden hè :P

Nee maar we doen ons best hier, die OEM pc'tjes worden in principe altijd afgeraden, tenzij de betreffende gebruiker geen verstand van pc's heeft en ook niet wil betalen om hem door de webshop in elkaar te laten zetten.. Gelukkig is dat heel zeldzaam :P
Dus ja, met zoveel hardware leer je vanzelf wat goed is en wat niet.. Niet dat ik er heel veel vanaf weet, ik ben ook hier begonnen met een probleem en na die packard bell ben ik me er in gaan verdiepen.

Ik dus ook na deze packard bell ga ik het lekker weer zelf doen.
Is goedkoper ook.
En beter.

Jij snapt het :thumb:

Ja goed he:D

Zeg ik heb een topic geopend bij windows over de nieuwste windows 7.

Weet je daar toevallig ook iets van, windows7 bedoel ik?
Of kan ik dat beter daar laten?

Heb je al iets over de kast gevonden of heb je het te druk met reageren op topics :p

Ik ga er zo eventjes naar kijken, heb me er nog niet heel erg in verdiept maar wie weet :P
Ben nu ff bezig met die pc voor itechnics.

ik zou ook voor de NZXT gaan.
De thermaltake is niet slecht, maar NZXT is toch beter :) Zeker zolang het prijsverschil zo klein blijft.

En zeker omdat je het zelf gaat doen moet je goed lezen wat in die review van ronald staat. Scherpe randjes. Das niet prettig hoor, als je bezig bent.

Laatst bewerkt:
ik zou ook voor de NZXT gaan.
De thermaltake is niet slecht, maar NZXT is toch beter :) Zeker zolang het prijsverschil zo klein blijft.

En zeker omdat je het zelf gaat doen moet je goed lezen wat in die review van ronald staat. Scherpe randjes. Das niet prettig hoor, als je bezig bent.

Inderdaad, voor je het weet ligt je hand open en dat is toch niet zo wenselijk als je met hardware bezig bent..

Inderdaad, voor je het weet ligt je hand open en dat is toch niet zo wenselijk als je met hardware bezig bent..

Toen ik gisteravond de berichtjes las stonden de revieuws er nog niet bij...
Die ben ik nu aan het lezen..
Mijn engels is wel in orde dus dat moet geen probleem opleveren.

Ik ga idd maar voor de guardian 921.

Er staat in de review dat er weinig tie-wraps zijn.
Zou ik die er nog bij moeten bestellen?

Past mijn cooler er wel in? Er staat dat er weinig ruimte voor is.
Of is dit geen probleem?
Is een cardreader ook handig om er bij te nemen of is dit overbodig?
Ik heb wel sd cards namelijk.
En heb ik aan 2 usbpoorten genoeg?
Of is het handiger om daar nog extra van aan te schaffen?
Ik gebruik nu meestal drie usb-ingangen tegelijk(muis,draadloos internet en externe harde schijf).

Ik ga idd maar voor de guardian 921.

Er staat in de review dat er weinig tie-wraps zijn.
Zou ik die er nog bij moeten bestellen?

Past mijn cooler er wel in? Er staat dat er weinig ruimte voor is.
Of is dit geen probleem?
Is een cardreader ook handig om er bij te nemen of is dit overbodig?
Ik heb wel sd cards namelijk.
En heb ik aan 2 usbpoorten genoeg?
Of is het handiger om daar nog extra van aan te schaffen?
Ik gebruik nu meestal drie usb-ingangen tegelijk(muis,draadloos internet en externe harde schijf).

Nee niet nodig.
Ja. Geen probleem.
Ja is handig.
2 usbpoorten aan de voorkant, op het moederbord zitten er ook nog circa 8, die zitten aan de achterkant van je pc.

Nee niet nodig.
Ja. Geen probleem.
Ja is handig.
2 usbpoorten aan de voorkant, op het moederbord zitten er ook nog circa 8, die zitten aan de achterkant van je pc.

Bedankt voor de antwoorden.

Nog een vraagje.
Ik heb aan een dvdbrander toch genoeg, die leest toch mijn cd/dvd's?

niet nodig, je kan dan alleen, lezen en schrijven tegelijk!... als je dat handig vind moet je dat doen. Het enige wat deze brander niet kan is overweg met blu-ray, wil je dat wel dan betaal je een dik prijsje;)

niet nodig, je kan dan alleen, lezen en schrijven tegelijk!... als je dat handig vind moet je dat doen. Het enige wat deze brander niet kan is overweg met blu-ray, wil je dat wel dan betaal je een dik prijsje;)

Blue-ray hoeft niet van mij.
En als ik brand hoef ik niet te kunnen lezen.
Ik zet het meeste op mijn externe harddisk.

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp.
En geduld om al mijn vragen te beantwoorden.

Het wordt dus het systeem zoals marsmannetje dat het laatst heeft samengesteld.
Met nog een cardreader erbij.
En ik heb een externe brander dus in eerste instantie laat ik de dvdbrander maar achterwege.

Als alles binnen is en het systeem werkt laat ik jullie het natuurlijk even weten:D

Waarom de dvd brander achterwege laten? Net alsof dat een heel groot bedrag is.. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan