game pc 900 - 1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb met beide kasten geen ervaring, maar ik vind die guardian 921 er wel ontzettend vet uitzien. Op Alternate krijgt ie ook 4 recensies met 5 sterren, schijnt echt een topding te zijn.

Van die Thermaltake M9D weet ik het niet zo goed.. Volgens mij was Thermaltake ook niet heel erg goed met kasten en was NZXT wat beter.. Maar dat weet ik niet zeker..

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de NZXT.

Ik heb met beide kasten geen ervaring, maar ik vind die guardian 921 er wel ontzettend vet uitzien. Op Alternate krijgt ie ook 4 recensies met 5 sterren, schijnt echt een topding te zijn.

Van die Thermaltake M9D weet ik het niet zo goed.. Volgens mij was Thermaltake ook niet heel erg goed met kasten en was NZXT wat beter.. Maar dat weet ik niet zeker..

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de NZXT.

Marsmannetje zei dat thermaltake ook wel goede kasten had.
Dus vandaar dat ik deze er bij had gekozen..

De NZXT is 6 euro duurder is niet veel maar toch 6 euro...
Maar als jij meer kunt vinden in recensies dan ik over de M9D die minder goed zijn dan hoor ik het graag.
Dan kan ik misschien een betere keuze maken..

Ik zou Marsmannetje maar geloven. Hij heeft er meer verstand van.. En Thermaltake is ook niet slecht hoor, maar van de kasten had ik geen hoge indruk maar van die M9D specifiek zou ik het echt niet weten.. :P

Ik ga nog eens even zoeken voor je.

Edit:
Guardian 921 wordt hier heel goed beoordeeld door de overclockersclub.. De Gold award :P
http://www.overclockersclub.com/reviews/nzxt_guardian_921/

En hier de M9D: http://www.rbmods.com/Articles/Thermaltake/M9D_case/1.php

Ik hoop dat je Engels op peil is.. Anders is het dat nu wel :P

Laatst bewerkt:
Ik zou Marsmannetje maar geloven. Hij heeft er meer verstand van.. En Thermaltake is ook niet slecht hoor, maar van de kasten had ik geen hoge indruk maar van die M9D specifiek zou ik het echt niet weten.. :P

Ik ga nog eens even zoeken voor je.