Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je zelf weten. Kijk eens naar het prijsverschil met zaken bij jou in de buurt. Ik weet niet waar je woont en wat bereikbaar voor je is. Is het prijsverschil groot, dan zou ik gewoon bij azerty kopen.http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[192555]=1&product[208882]=1&product[91078]=1
Welke zaak raad je mij aan om dan mijn beeldscherm te kopen?
Moet je zelf weten. Kijk eens naar het prijsverschil met zaken bij jou in de buurt. Ik weet niet waar je woont en wat bereikbaar voor je is. Is het prijsverschil groot, dan zou ik gewoon bij azerty kopen.
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[80745]=1&product[196104]=1&product[59770]=1
Ik heb t moederbord even aangepast. Het is niet perse nodig, maar misschien staat het wel mooier een in een window-kast.
Je was een voeding vergeten, toch niet onbelangrijk
of anders
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...t[208882]=1&product[92267]=1&product[71286]=1
En bij salland:
76421 AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3.00 GHz, 3600 MHz, 2 MB, 6 MB, Boxed € 150,38 € 150,38
121031 NZXT Guardian 921 Zwart, Blauw, Geen Voeding € 75,63 € 75,63
79369 Scythe Mugen 2 € 28,57 € 28,57
63169 OCZ Alchemy Elixir USB, Zwart, Qwerty € 13,40 € 13,40
36744 Cooler Master Real Power M 520 Watt, 24 Pins, Modulaire Kabels € 58,82 € 58,82
Totaal salland: 398,88
Totaal azerty: 409,58
Totaal 808,46
Bespaar je toch weer 30 euro (zonder voeding)
ik geloof het wel.
Met name het toetsenbord en kast zijn goedkoper (wat vond je van de kast?).
De rest is af en toe een euro erbij of eraf.
zie ook nog mijn edit op de vorige post
Ik ben trouwens meer voor azerty, maar salland is net zo goed.
Cool-prices heb ik in het verleden ook gekocht.
Maxict ken ik dan weer niet zo goed. Maar dat zegt niets..
temperatuurmeters is meer handig als je een beetje wilt overclocken. Dan kan je makkelijk de temperaturen in de gaten houden. Verder boeit het niet zo.
meer fans = meer herrie.
Maar meer stille fans laten draaien kan ervoor zorgen dat videokaart en processorkoeler minder hun best hoeven te doen, zodat je systeem stiller wordt.
Maar das de theorie...
Hoe zit het met de praktijk?
ik wist dat je dat ging vragen
Ehh. Ik weet het niet. Ik heb daar eerlijk gezegd ook niet echt veel mee geexperimenteerd.
Ik denk dat je eerst moet weten hoe warm de onderdelen worden met standaard-koeling. En dan gaan finetunen.
kan je zien via pc wizard en soortgelijke programma's.
Dus dat is geen probleem.
Als je besluit iets bij Alternate te kopen moet je wel een prijsverschil van meer dan € 10,- hebben, omdat ze je doodleuk € 9,50 verzend- en orderkosten berekenen..
Weet ff niet hoe dat bij Azerty, Salland etc. zit, maar ik bestel alleen bij Alternate omdat ze zo lekker dichtbij zijn om uit te schelden, woon er 5 km vandaan..
Denk dat ik van 't weekend weer ff ga, zit al een week te wachten op een bestelling![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.