GamingDeals.nl wat vinden jullie ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik heb project gamingdeals.nl zo goed als afgerond. Nu wil ik graag weten wat jullie ervan vinden. Alleen lukt het me niet om een activatiemail te sturen dat ik het handmatig moet doen. Weet iemand hoe dit moet met webid ?

Site: http://www.gamingdeals.nl

Klein foutje gespot. Als je op verkoop een product klikt moet je je gebruikers naam invullen. Alleen is het woord gebruikers verkeerd gespelt. Moet nog een i in.

Zo ook op de pagina registreer hier. Adres is met 1 s en de vraag of men de nieuwsbrief wil is in het Engels.

Laatst bewerkt:
Bedankt ;) ik moet idd nog het taalpakket nakijken want er staan nog meer fouten in. Dus even geen spellingsfouten meer. Maar het zal binnen een week opgelost zijn.

Ok, vaak ziet een ander dat soort dingen sneller als de maker. Dacht misschien helpt het je.

Verder ziet het er netjes uit, beetje leeg en het doel springt me niet gelijk in het oog. Is het de bedoeling dat met tweedehand consoles en dergelijk aan gaat beiden?

Klopt,
Dus als jij de maker was zou je een duidelijke banner erboven zetten?

Om in één oogopslag te zien wat het doel is van de site, ja dat zou ik zeker doen.

Internetgebruikers staan over het algemeen niet bekend om hun gedult en zien graag een site die snel laad en waar men meteen kan zien wat er te "halen" valt op een site.

Er staat nu "alles om te gamen" dat is zeer ruim zeker als je bijvoorbeeld alleen consoles en pc's aanbied. Daar vallen dan ook weer muizen, beeldschermen, gamepads, games, enz onder.

Laatst bewerkt:
Klopt, is nog een banner van de webshop waarmee ik dat verkocht. Maar dit is meer een "marktplaats" voor gamespullen. Maar ik ga ff weer photoshop installeren en dan een grote en duidelijke banner maken (728*60)

Ok, succes! Denk dat het absoluut wat kan worden!

Hoop dat je iets aan mijn commentaar hebt! :thumb:

Wat vinden jullie nu van de header? Ikzelf vind hem best goed gelukt

Alleen is het woord gebruikers verkeerd gespelt.
gespeld :p

Ik zou iets consequenter zijn qua lettergroottes. Ga bij de lettergrootte waarin het meeste van je tekst staat een formaatje kleiner, en zet daarna de line spacing wat hoger zodat de regels wat meer uit elkaar staan. Dat geeft een professioneler effect.

Oke, ga ik eens naar de style kijken (dit is nog de standaard van webid maar ik ga eens kijken om hem aan te passen, dit lijkt me goed te doen als ik naar de code kijk :D ).

Laatst bewerkt:
De validatie van de site meldt een paar fouten.
o.a.
Het laatste script staat buiten het document en je gebruikt <br /> (XHTML) i.p.v. <br> (HTML).

Verder: netjes en duidelijk.

ik vind de kleuren combinatie niet zo geslaagd... probeer ook nog wat andere kleuren combinaties uit.. want ik denk niet dat het heel moeilijk is om een betere te vinden...

Je header (als het zo heet.. dat plaatje van gameingdeals.nl) misschien iets groter...

maar echt de kleur veranderen...

Gelikte site!,
alleen die spellings voutjes
maaar als er al veel spellen op staan ga ik er zeker gebruik van maken!

je kan misschien ook beter i.p.v. microsoft games en sony games, gewoon doen: Games en dat het dan open schuift en er komt te staan: PS2, PS3, Xbox360, PC.

Oke, ga ik eens naar de style kijken (dit is nog de standaard van webid maar ik ga eens kijken om hem aan te passen, dit lijkt me goed te doen als ik naar de code kijk :D ).

En van die games wilde ik niet omdat het dan veel te kaal lijkt. En als jullie eens games eropplaatsen staan er genoeg op :P Maar ik ga nu de spelling nalopen

Laatst bewerkt:
Mijn mening:

1:) De banner van Medal of honor staat wel. Alleen het plaatje is onscherp omdat het spel niet echt high graphics heeft. Ik zou de banner verdelen in stukjes van spellen. Wazig links bijv en wazig rechts.

2:) Ik zou nog een logo ontwerpen voor GamingDeals.nl )) Ik vind het vakje waar GamingDeals in staat ook niet echt wat. qua kleurverschil. zou het eerder transparant maken. HET VALT WEL OP:thumb: << en dat is de bedoeling van een banner.

3:) Je header > ziet er wel goed uit alleen ik zou de knop ( Playstation toebehoren) iets meer naar links doen. Dan licht het hetzelfde als ( xbox controllers )

Voor de rest heb ik niks te vertellen:thumb:
Het is maar een mening:p
zo%20iets.png

Mvg,
Tinky

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan