Mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0231

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Mijn website (niet actief meer)

Ik had graag mijn website getest. Let nog even niet op de weergave in IE, daar word nog aan gewerkt. Let ook niet op de code, die is best rommelig (:()

[edit] Dit topic is niet meer van toepassing, de website bestaat niet meer[/edit]

Laatst bewerkt:
Je website word gechecked door de provider zelf :))

You see this page, because the system administrator of 000webhost.com is currently checking this website for malicious content. This redirect will be removed once we will finish manually checking all files on this account. As far we check over 100 websites, it can take about 2-4 hours to complete. If you are the owner of this website, you will get email confirmation once it's done. If you are a visitor - please come back later.

www.000webhost.com is a free web hosting provider and all free hosting providers suffer from abusers. Around 5% of users signup here just to start hacking or phishing website or make other damage. So, in order to survive, we must monitor what our users are hosting.

We are sorry for any inconveniences, but checking all content manually, it is the only way to provide you with the most secure and reliable service. If you have found any illegal website on our network, you can report it here.

- Ik vind de tekst erg moeilijk te lezen door dat plaatje( wel een leuke:thumb:).
- Bij "Mijn creaties" zit er aan de onderkant geen lijn.
Ik gebruik overigens FF.

Tja, er valt nog niet veel te zien hè.....
Misschien eerst maar eens door ontwikkelen en uitbreiden voordat je hem laat beoordelen !

Tja, er valt nog niet veel te zien hè.....
Misschien eerst maar eens door ontwikkelen en uitbreiden voordat je hem laat beoordelen !

Wat bedoel je hiermee? Ok, er is inderdaad nog niet veel content, maar mijn portfolio is bijna klaar en daarmee zal de site een stuk leuker worden om te bezoeken. Verder komt er niet erg veel content op te staan, het moet een simpele pagina blijven waarop je snel kunt vinden wat je zoekt.

Nou, een paar dingen. Ten eerste zijn de buttons niet doorzichtig, dus krijg je dit:

bdn1.jpg

mischien moet je je buttons even wat beter positioneren ;)

Daarnaast staat de content ook overal en nergens, het is zo echt onleesbaar:

bdn2.jpg

Ik neem aan dat dit ook een foutje is met je positie.

In je css:
background-image: url("img/base.png");
background-position: center;
dat moet dus even wat anders worden, denk ik. Een tip: breek het op in delen. Je maakt dus een background, dat is dat plaatje van die foto's (of wat het is).
Daarna zet je het overige, dus dat menu-ding, IN de menu <div> als background-image. Deze zal dan een stuk makkelijker te positioneren zijn. De "foto's" kan je dan een lagere z-index geven zodat ie 'voor' het menu lijkt te staan, zoals nu.. :)

Laatst bewerkt:
Wat een vreselijke combinatie !
Groene achtergrond met zwarte letters :eek:

We verwachten deze te voltooien op 6 Juni 2009

Mag ik je aanraden om je vooral toch op C++ te concentreren en het webdesign aan anderen over te laten ?, het is duidelijk niet je sterkste kant. :p

Mag ik je aanraden om je vooral toch op C++ te concentreren en het webdesign aan anderen over te laten ?, het is duidelijk niet je sterkste kant. :p

Het is ook maar een tijdelijke website, ik ben op dit moment bezig met een nieuwe website...

Okee,

laat je even weten wanneer die klaar is dan ?, ben zeer benieuwd. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan