uTorrent downloads niet sneller dan 20-30 kb/s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ad Fundum

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Hallo,

Als ik torrents met uTorrent download, dan geraak ik meestal niet aan een downloadsnelheid van boven de 20/30 kb/s, zelfs niet na een half uur te wachten.

Héél af en toe geraak ik ineens aan 100-2200 kb/s , maar dat is dan toch maar voor enkele seconden.

Normaal zou ik 9018 kbps moeten bereiken, maar hier kom ik dus niet eens bij in de buurt.

Kan mijn firewal (Symantec client firewal) of router er iets te maken mee hebben?

Ps: Het aantal seeders is altijd boven de 100, en leechers zijn vaak niet meer dan het aantal seeders, daar let ik al op.

~ Ad.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit net gedaan door wat te googelen ^^

Kan dit echter kwaad voor mijn router/pc?

Wat ik ook eerst voorhad: Eerst kwam er een rood kruis omdat mijn firewall de connectie blokkeerde. Toen heb ik die uit/aan gezet & heb ik een groene V.

Weet jij toevallig hoe ik mijn port kan open zetten in mijn firewall, want ik vind niets :/

Hehe dat heb ik net gevonden door te googelen ^^ Maar nu heb ik dus dat 'probleem' met mijn firewall.

Zet anders even je firewall uit als je gaat downloaden

Helpt dit?

Zet anders even je firewall uit als je gaat downloaden

Helpt dit?

Ja, maar dit doe ik niet graag. Een firewall is er om je pc te beveiligen, dus het is niet echt slim om dat uit te zetten.

Weet iemand hoe ik een poort openzet in Symantec Client Firewall?

Elke computerkenner weet dat de Windows Firewall brol is ... Bij mij staat hij dan ook uit.

Als ik de het deel "Client Firewall" uitzet dan krijg ik ineens veel hogere snelheid. Maar is er echt geen andere manier? uTorrent staat al bij de toegelaten programma's :confused:

Mij utorrent,
is ook een optie (waar je de poort in kan vullen):
Add windows firewall exception,

miss werkt dat

Dat heb ik al aangezet :(

Toch bedankt, ik apprecieer je hulp zeer hard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan