Ondertiteling loopt voor of achter :( ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hee,

Heb de film wild things 3 gedownload

Torrent link : *KNIP*

en als ik er ondertiteling onderzet dan loopt ie niet recht.
Heb al vele ondertitelingen gebruikt maar allemaal zijn ze onjuist
Wat moet ik doen om deze film normall te kunnen kijken met ondertiteleing

Mvg, Hylke, van der veen

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt me dat je lang genoeg lid bent om de weten dat links naar torrent downloads niet toegestaan zijn.:rolleyes:
Link verwijderd.

Wow, Crash, je was razendsnel, maar nog niet zo snel dat ik die ooglapjespagina niet heb kunnen zien.

@applefaq : wat was nu precies de reden dat je die ooglapjespaginasite linkte? Wat kon ik daar zien / vinden wat je vraag betreft?
Ik ben zeer regelmatig op die site, maar een link met je probleem zie ik nog even niet?

Laatst bewerkt:
@Pasja,

een link naar de download. Tja die oogappeltjes.:p

zodat jullie de site kunnen bekijken , en zeggen wat jullie denken, mijn broer denkt dat het een fake'e film is en dat er stukjes uit de film zijn geknipt
Dus ben ook nog niet zo bekend op helpmij

Mvg ,hylke van der vene

zal hem wel weer opnieuw downloaden :P

Mvg hylke van der veen

Als je nog even de titel herhaalt van de film en het thans beschikbare zijnde aantal seeders en leechers (dan weet ik dat exact dezelfde versie binnen haal want hij staat er vanzelfsprekend vele keren) dan haal ik hem wel binnen en hoor je z.s.m. van mij.

zodat jullie de site kunnen bekijken , en zeggen wat jullie denken, mijn broer denkt dat het een fake'e film is en dat er stukjes uit de film zijn geknipt
Dus ben ook nog niet zo bekend op helpmij

Mvg ,hylke van der vene
Ik ben het met je eens dat aan de hand van de tekst van een Torrent op deze site je een inschatting kunt maken van de kwaliteit van de Torrent (e.e.a. nog even los van de geplaatste comments). Ik heb als vaste 'klant' van deze site inmiddels een soort van zesde zintuig ontwikkeld. 9 van de 10 keren blijkt dat gevoel te kloppen.

Laatst bewerkt:
hahaha mijn broer wist ook al dat deze een faker was
zal zeker voor de mensen zijn die geen geweld in deze film willen zien en seks :P

mvg , hylke

je bedoelt de seedjers en leecers van die fake link :?
Of van de torrent zelf ?

Laatst bewerkt:
Deze ? (12 seeders en 2 leechers)

(En svp alleen een "ja" als het 100% deze is.)

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    46,2 KB · Weergaven: 33
Ik begin er niets eens aan. Een film die in september 2005 is geplaatst en waarbij de uploader iets zegt van "Hurry up, it's my first upload", dát roept bij mij ook weinig vertrouwen op.

................ aan de andere kant................. er zijn wél 12 seeders, ik word toch nieuwsgierig. Even kijken hoe snel die download is..................

Laatst bewerkt:
Owjaa,

als ik op google zoek dan, is er nog een met de naam : Wild Things.Diamonds in the Rough [2005]Eng.DvDrip.Swesub.NeRoZ

Maar daar staat in het spaans ofzo dat er een subtitle is in gebrand das dus ook niet goed voor de nederlander :P zal wel turks , spaans ofzo zijn ,

maar klopt dat of zie ik het verkeerd

hylke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan