Virus in templates

Status
Niet open voor verdere reacties.

horas

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2009
Hallo helpers,

Ik heb een probleem met mijn zelfgemaakte home-page ofwel template als zowel naar verwijzende templates.
Er is nl een virus opgetreden in de templates elke keer wanneer ik dus mijn website opend. Zie ik een virus melding
Mijn vraag aan jullie.
Hoe kan ik met een klein programma mijn template op het moment wanneer ik aanklick, het programma begin te
checken op virussen. En het verwijdert.
En dat mijn website virus vrij is.Indien er onduidelijk heden zijn dan hoor ik het graag.

m.vr.gr.

HORAS

ja, er is een onduidelijkheid: HOE is het mogelijk dat het template van je website een 'virus' heeft? Een website-template bestaat meestal uit een css-textbestand en wat plaatjes (en natuurlijk de html-broncode)...

elke keer wanneer ik dus mijn website opend. Zie ik een virus melding
waar staat je site (online? link)? Bekijk je m toevallig ook in Internet Explorer?

ja, er is een onduidelijkheid: HOE is het mogelijk dat het template van je website een 'virus' heeft? Een website-template bestaat meestal uit een css-textbestand en wat plaatjes (en natuurlijk de html-broncode)...

waar staat je site (online? link)? Bekijk je m toevallig ook in Internet Explorer?

De site is uit de lucht gehaald en is dus nu onder construction.
De melding is "Obfuscated Script.f" deze wordt dus "scannen bij toegang" gedaan.
Ik bekijk hem inderdaad bij Internet Explorer hier krijg ik dus die melding wanneer ik mijn website openmaakt.
Nog meer onduidelijkheden waarbij ik je misschien daarbij kan helpen
gr.Horas

1 scrip is verkeerd geschreven... wat tot schade aan de pc kan leiden

1 scrip is verkeerd geschreven... wat tot schade aan de pc kan leiden

Sorry, maar ik heb het liever dat je hier de oplossing geeft, en niet dat ik naar een andere site hoef te gaan
gr.

check je source code eens (met kladblok bijvoorbeeld), plaats het hier. Dan kunnen we even kijken.

Sorry, maar ik heb het liever dat je hier de oplossing geeft, en niet dat ik naar een andere site hoef te gaan
gr.

hoezo,,, waar staat dat je naar een andere site moet gaan,
a.u.b eerst lezen voor je reageert ;)

check je source code eens (met kladblok bijvoorbeeld), plaats het hier. Dan kunnen we even kijken.

Hallo mister vegras

Ik las bij maggo dat een gebruiker een (iframe) ergens gezet heeft, welke leid naar een <virus-script>
waardoor ik misschien ook deze probleem heb.
Hebben jullie misschien voor mij een programma of een scan-prog om deze soort vreemde iframe's en
virus-scripts tegen te houden.

gr.HORAS

verwijder die I-frame dan gewoon in je index files.

weet je niet hoe? plaats de index.html file dan hier! op het forum !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan