Laptop/desktop zonder software

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikeon

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2008
Ik ben al tijdje opzoek naar een nieuwe pc zonder besturingsysteem. Heb al op veel sites enzo gekeken, maar ik kan nergens vinden. Wel van dell, maar dat komt neer op minimaal 786€. Ja bale, ik wil een pc van onder de 300€. Heeft iemand er mischien eentje gezien? greats

@mikeon, ik wil je niet teleurstellen, maar als ik de 2 pc's in het linkje boven mij bekijk, dan moet ik vaststellen dat zelfs het navigatiesysteem in mijn auto (bij wijze van spreken) betere specificaties kent.
Ik adviseer je derhalve om voor een beetje pc het dubbele of zo neer te leggen, dán pas wordt het interessant.

Laatst bewerkt:
@mikeon, ik wil je niet teleurstellen, maar als ik de 2 pc's in het linkje boven mij bekijk, dan moet ik vaststellen dat zelfs het navigatiesysteem in mijn auto betere sprecificaties kent.
Ik adviseer je derhalve om voor een beetje pc het dubbele of zo neer te leggen, dán pas wordt het interessant.

of een upgradesetje te kopen :D pasja heeft gelijk dit zijn zeer slechte specificaties en over laptops die iets kunnen moet je al helemaal niet beginnen

dus of het dubbele (of meer :mad:) bij elkaar sprokkelen
of een upgrade setje

Keerzijde is dat wanneer hij alleen briefjes typt in Word en een klein beetje Teletekst Googled, hij met één van de geplaatste machines een werelddeal doet.

vind je? :D dan kan hij beter een 2dehandse ergens gaan kopen pentium 4 ofzow :p, maarja is niet duur daar heeft u gelijk in

*klikje*

als u alleen wat word doet is dit upgrade setje niet verkeerd :) is nog best krachtig te maken als u later iets anders wilt

Een kennis van mij kan een NIEUWE een computer met os, voor €230 leveren.

Asrock mainbord AliveNF6G-Glan

AMD Dual core 5200+

200 Gb harde schijf

4 Gb werkgeheugen

geforce 8500GT

dvd brander
windows xp home inclusief antivirus en office

Voor meer informatie,

Stuur een mailtje.(klik op Arnens, stuur een mailtje naar Arnens.)

Een kennis van mij kan een NIEUWE een computer met os, voor €230 leveren.

Asrock mainbord AliveNF6G-Glan

AMD Dual core 5200+

200 Gb harde schijf

4 Gb werkgeheugen

geforce 8500GT

dvd brander
windows xp home inclusief antivirus en office

Voor meer informatie,

Stuur een mailtje.(klik op Arnens, stuur een mailtje naar Arnens.)
Legaal m.i. onmogelijk!
Welke voeding ?

Laatst bewerkt:
Legaal m.i. onmogelijk!
Welke voeding ?

Het os is niet legaal denk ik, maar het kan ook zonder os geleverd worden.
De voeding weet ik niet, ik zal hem eens een mailtje sturen met deze vraag.

Haha vissen XD

Maar goed, dus het is niet echt mogelijk voor die prijs een degelijke pc te kopen? kijk hij hoeft helemaal geen super groot geheugen te hebben ofso, maar als hij maar wel beetje snel is zeg maar. Gta IV ofso ga ik toch echt niet spelen, beetje te oud voor ;) Maar niet dat ik zoals nu niet eens 5 verschillende internet pagina's met nog 2 word documenten kan openen.

Dus advies, meer besteden of upgrade setje? En wat houd dat laatste dan precies in?

een upgrade setje is een nieuw moederbord met processor en ram :D

als u alleen word wilt doen met internetten erbij dan zijn die 2 pc's daarboven zeer snel.
die kunnen dat makkelijk aan :D

wilt u ook af en toe een lkkre 3d game doen dan moet u toch wat meer uitgeven

overigens, ik heb nu een laptop (acer travelmade 2310, wat een ***** ding) maar moet zeggen dat een laptop opzich wel erg bevalt. Maar volgens jullie zijn die dus niet zo goed? (qwa spec.)

een upgrade setje is een nieuw moederbord met processor en ram :D

als u alleen word wilt doen met internetten erbij dan zijn die 2 pc's daarboven zeer snel.
die kunnen dat makkelijk aan :D

wilt u ook af en toe een lkkre 3d game doen dan moet u toch wat meer uitgeven

ow :O en wat kost dat dan? (upgrade setje)

overigens, ik heb nu een laptop (acer travelmade 2310, wat een ***** ding) maar moet zeggen dat een laptop opzich wel erg bevalt. Maar volgens jullie zijn die dus niet zo goed? (qwa spec.)

specs niet :D maar voor minder dan 300 euro heeft u wel een mini laptop die word en internette makkelijk kan ;)

als je rond de 400 euro gaat kijken zit er ook wel een laptop in :D

maar laptops worden wel warmer dan een pc(gemiddeld)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan