apache 2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

thibaultmol

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2008
ik heb apache 2.2 en er staat al een html document op mijn site maar die vind ik niet meer terug op mijn server ik heb zelfs op de inhoud gezocht maar ik vond niks normaal moet het zitten in iets van '.....apache2.2/htdocs/" maar daar zit het niet in

Wat spijtig.

1. De htdocs-map staat onder je xampp root, dus meteen onder je xampp-mapje. Niet eerst apache binnengaan.
2. Kun je je html-documentje niet opnieuw maken, dat zal makkelijker zijn dan het terug te toveren.
3. Bekijk eens een file recovery program.
4. Waarom xampp als je html-documentjes wil hosten? xampp is enkel nuttig voor php

Laatst bewerkt:
ik snap het niet die map staat niet op mijn computer (als het helpt ik heb vista)

Ow je hebt enkel apache geïnstalleerd? door xampp te installeren krijg je apache, mysql en als je wil nog een ftp manager ook. Aan het verloren bestandje ga je weinig kunnen doen vrees ik.

ooh is xampp om te installeren oke zal ik proberen

mijn versie van vista is home basic

Laatst bewerkt:
oké ik heb het geinstalleerd maar er wordt nog steeds mijn webpagina getooond die niet op mijn computer staat of in de map c:\xampp\htdocs\ (als het nog meer helpt ik heb no-ip(nietbetaalde versie))

Maar wat verwacht je nu eigenlijk? Die webpagina krijg je niet meer terug hoor.

het is al gelukt: mijn site is online dankzij jij en xampp

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan