PHP Mysql mede werker gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin71239

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Hallo, ik wil graag een site maken met php en Mysql. ik wil dan een inlog systeem. Die heb ik zelf al maar ik wil dan ook dat je geld heb wat er dus niet in staat. En met dat geld kan je een auto kopen.en met die auto kan je race. dus een spelletje om dus geld te verdienen. Gewoon 2 balkjes en dan af en toe een button in beeld dat je boost krijgt en je stuk sneller gaat. En dan wil ik ook een profiel pagina hebben. Zodat je je eigen geld kan zien en je auto je email je username. hoevaak je heb verloren en gewonnen.
Als hier iemand mij mee zou kunnen helpen. Dan ben ik je zeer dankbaar. Dan zal er op mijn site een donatie knop komen naar een van jou paypal of iets anders.

Groetjes Erwin.
PS layout heb ik al.

dit zul je denk ik in FLASH moeten maken...

Ik denk dat als je iemand zo ver wilt krijgen om dit allemaal te gaan maken, je toch een uitgebreider plan op zult moeten zetten.

Zeker als er alleen een beloning tegenover staat in de vorm van donaties, want er zijn al oneindig+1 van dit soort spelletjes, dus tenzij het een hele bijzondere versie is, krijg je nauwelijks spelers.

Als je zo'n spel wilt op LATEN zetten kun je beter een betaling van een aantal hondertjes optafel leggen, anders krijg je niemand hoor...
dit is een bijhoorlijk staaltje werk.

Je krijgt er ook nog 2000 scripts voor terug wat het allemaal is IDK gedownload met nieuwsgroepe

Wat moeten wij met scripts die je gedownload hebt van nieuwsgroepen? :P Die kunnen we zelf ook wel ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan