Websitemaken maar waar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

hpspel

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
weet iemand een leuke plek om een site te maken (beetje eenvoudig) waar je zowel HTML, als geen HTML kan gebruiken?? ik heb www.websitemaker.nl en sites.google.com al gebrobeert alleen het resultaat is niet wat ik wil hebben. Kan iemand mij a.u.b. helpen???

Download het programma Webpagemaker, je kan er HTML in gebruiken maar ook gewoon zelf bouwen!

Ideaal!

(Het heeft trial versie maar je kan altijd op een niet legale manier aan dingen komen, er lijden immers meerdere wegen naar Rome!)

En als je hem af hebt help ik je wel met een gratis host! (ZONDER RECLAME!;))

Download het programma Webpagemaker, je kan er HTML in gebruiken maar ook gewoon zelf bouwen!

Ideaal!

(Het heeft trial versie maar je kan altijd op een niet legale manier aan dingen komen, er lijden immers meerdere wegen naar Rome!)

Woelmuis is gratis en met in principe geen reclame:thumb:. Als je dan naar een goede betaalde host opzoek bent is RGJ een optie.

Ideaal!

waar kan je dat downloaden dan??? het lijkt mij wel iets

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan