Standaard-VGA grafische adapter met een geel uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie34

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2009
Hey,

Ik ben nu bijna de hele middag aan het zoeken, maar ik kan niks vinden om mijn probleem op te lossen...

Heb "per ongeluk":o vanmiddag wat programma's verwijderd omdat ik de volgende tekst in beeld kreeg ...
:
Windows Movie Maker kan niet worden uitgevoerd omdat er onvoldoende videogeheugen beschikbaar is. Sluit ongebruikte, geopende programma's af of start de computer opnieuw op.

Was bijna klaar met de film, maar ik kan hem nu niet meer openen.

Ik heb een Notebook van Samsung type R509 en bij apparaatbeheer staat bij :

Standaard-VGA grafische adapter een geel uitroepteken

en na wat programma's te hebben verwijderd krijg ik nog altijd de melding, dat er niet genoeg ruimte is ...

Mijn beeldscherm is ook veranderd, de letters en de pictogrammen werden uit zichzelf groter.

Ik hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen, want ik wil dit weekend onze film naar Curacao graag afmaken ...

Alvast bedankt voor de hulp

Beste,

Ik vermoed dat je de Drivers van je Videokaart hebt verwijderd.
Welke videokaart heb je?

Download dan de nieuwste drivers!

Grtz,

Laatst bewerkt door een moderator:
http://www.samsung.com/nl/support/d...e=&prd_ia_cd=05080200&model_cd=&menu=download

Hier staan je drivers.
Kies bij je Os voor de nvidea driver

@stafan95: stond toch allemaal in de topicstart

Oh jee, nou ik ga het allemaal proberen :confused: ik ben zo slecht met computers, en zeker als ze niet meer doen wat ik wil ... Probeer hetgeen te downloaden wat je me hebt aangeraden, maar dat krijg ik zelfs niet geopend :o de laptop is goed van slag na mijn toch wel "blonde" aktie !!!

Je zou nog een systeem herstel kunnen proberen naar het moment voordat je dit allemaal verwijderd hebt

Je zou nog een systeem herstel kunnen proberen naar het moment voordat je dit allemaal verwijderd hebt

Ik heb net die Nvidia Graphics geinstalleerd, wat nu ? en heb geprobeerd de film te openen, maar krijg nog steeds de melding dat er onvoldoende videogeheugen is ...

Laatst bewerkt:

Een systeemherstel had ik vanmiddag al geprobeerd, maar ik kom niet tot het moment, dat ik het programma verwijderd heb ???:(

Beste,

Ik vermoed dat je de Drivers van je Videokaart hebt verwijderd.
Welke videokaart heb je?

Download dan de nieuwste drivers!

Grtz,

Beste Stefan95,

Ik heb gekeken, bij adapterinformatie staat :

chiptype : <niet beschikbaar>
DAC-type : <niet beschikbaar>
adaptertekenreeks : <niet beschikbaar>
BIOS-gegevens : <niet beschikbaar>

Zoals Frank al aangaf heb ik Nvidia gedownload, maar naar mijn weten doet het niks ...

Misschien kan jij me verder helpen ???

Alvast bedankt

Dan gaan we even iets anders proberen.

In die link die ik je gegeven heb staan ook chipsetdrivers tussen..

download en installeer die eens.
Dan je pc herstarten
en dan die graphics drivers nog een keer.
Pc herstarten.

BTW: ik denk dat stefan95 je niet kan helpen aangezien die een topic niet goed leest en je vraagt welke videokaart je hebt.(in een laptop??):(

Dan gaan we even iets anders proberen.

In die link die ik je gegeven heb staan ook chipsetdrivers tussen..

download en installeer die eens.
Dan je pc herstarten
en dan die graphics drivers nog een keer.
Pc herstarten.

BTW: ik denk dat stefan95 je niet kan helpen aangezien die een topic niet goed leest en je vraagt welke videokaart je hebt.(in een laptop??):(

Hey,

Ik probeer de chipsetdrivers te installeren, maar de laptop wordt alsmaar langzamer en opent bestanden niet, blijf een wit scherm houden als ik het downloadprogramma wil openen van de chipsetdrivers ;)

Ik denk dat jij er zo'n zootje van gemaakt heb dat het wellicht verstandiger is om terug tegaan naar fabrieksinstellingen cq recovry cq nieuwe instal.........

Ik denk dat jij er zo'n zootje van gemaakt heb dat het wellicht verstandiger is om terug tegaan naar fabrieksinstellingen cq recovry cq nieuwe instal.........

ha ha ha ja een zooitje is het wel geworden ja ... Heb net wel de chipsetdrivers geinstalleerd... Als ik hem op fabriekinstellingen zet, dan ben ik toch alles kwijt ? :eek: als jij denkt dat dat het beste is, dan wil ik dat in goed vertrouwen zeker doen, want dit werkt ook niet ...

Je bent dan wel redelijk wat kwijt ja.:D
Eerst maar hetgeen je wilt behouden op cd,stick etc zetten.

Nu kom je er zo ook niet uit toch?

Je bent dan wel redelijk wat kwijt ja.:D
Eerst maar hetgeen je wilt behouden op cd,stick etc zetten.

Nu kom je er zo ook niet uit toch?

Je hebt gelijk, dit werkt niet ... zoveel staat er gelukkig nog niet op, dus ik zal alles op een cdtje zetten ... Misschien een hele domme vraag, maar hoe zet ik hem op fabrieksinstellingen ? :o oh wat errugh dit ...

heb je nog een boekje erbij??
staat alles in dan.

Meestal is het een van de functietoetsen(in combinatie met....)
Het OS was voorgeinstalleerd??

Heb je een orgenele OS cd bijgelevert gekregen dan??
Of staat er in boekje dat je die eerst zelf maken moet?

Heb je een orgenele OS cd bijgelevert gekregen dan??
Of staat er in boekje dat je die eerst zelf maken moet?

Er zou een media voor systeemherstel cd/dvd bij kunnen zitten, maar die heb ik niet .. (Niet bij alle notebooks meegeleverd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan