Hey,
Ik ben nu bijna de hele middag aan het zoeken, maar ik kan niks vinden om mijn probleem op te lossen...
Heb "per ongeluk"
vanmiddag wat programma's verwijderd omdat ik de volgende tekst in beeld kreeg ...
:
Windows Movie Maker kan niet worden uitgevoerd omdat er onvoldoende videogeheugen beschikbaar is. Sluit ongebruikte, geopende programma's af of start de computer opnieuw op.
Was bijna klaar met de film, maar ik kan hem nu niet meer openen.
Ik heb een Notebook van Samsung type R509 en bij apparaatbeheer staat bij :
Standaard-VGA grafische adapter een geel uitroepteken
en na wat programma's te hebben verwijderd krijg ik nog altijd de melding, dat er niet genoeg ruimte is ...
Mijn beeldscherm is ook veranderd, de letters en de pictogrammen werden uit zichzelf groter.
Ik hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen, want ik wil dit weekend onze film naar Curacao graag afmaken ...
Alvast bedankt voor de hulp
Ik ben nu bijna de hele middag aan het zoeken, maar ik kan niks vinden om mijn probleem op te lossen...
Heb "per ongeluk"

:
Windows Movie Maker kan niet worden uitgevoerd omdat er onvoldoende videogeheugen beschikbaar is. Sluit ongebruikte, geopende programma's af of start de computer opnieuw op.
Was bijna klaar met de film, maar ik kan hem nu niet meer openen.
Ik heb een Notebook van Samsung type R509 en bij apparaatbeheer staat bij :
Standaard-VGA grafische adapter een geel uitroepteken
en na wat programma's te hebben verwijderd krijg ik nog altijd de melding, dat er niet genoeg ruimte is ...
Mijn beeldscherm is ook veranderd, de letters en de pictogrammen werden uit zichzelf groter.
Ik hoop dat iemand mij z.s.m. kan helpen, want ik wil dit weekend onze film naar Curacao graag afmaken ...
Alvast bedankt voor de hulp